Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zo kan het ook super voorbeeld hoe we als kwekers onder mekaar omgaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • zo kan het ook super voorbeeld hoe we als kwekers onder mekaar omgaan

    hoi hoi
    ik had via internet een stam waterslagers gekocht.
    de kweker stopte er mee.
    ging over op een ander soort.
    hij wilde er nog een tt mee doen en dan zouden ze naar mijn toe komen.
    na de tt gingen er enkele bol zitten en dag erna lag er een dood.
    dus hij vertelde ik wil ze nog een week houden kijken wat er aan de hand is.
    ben ik bij hem langs geweest (mischien wist ik het helaas ik wist het ook niet geen luis etc)
    vandaag belde hij me sorry je krijgt er geen een want ik had vandaag weer 3 dode dus ik ga ze opsturen voor een otoptie en dan wil ik mijn vogels niet aan een collega kweker verkopen.
    zo kan het dus ook.
    de beste kweker neemt de strop om niet een andere kweker met zijn ellende te laten zitten.
    super zo kan het dus ook en ik neem aan de meeste onder ons ook zo denken en niet aan de euro,s
    groetjes

  • #2
    Jammer

    Maar dit is wel zoals het zou moeten. Niks meer dan netjes. Wel jammer van de vogels. Waren het alleen de t.t. vogels die van de stok vielen?

    Misschien de temperatuur te hoog op de show? Het is niet te hopen dat ze een besmettelijke ziekte onder de leden hadden dan. Dit voor de andere vogels die ook op die t.t. gezeten hebben.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Zo Kan Het Ook

      Eigenlijk is het van de gekke,dat je over een normale zaak een berichtje
      op het forum moet geven.
      Bij mij gaat niet 1 Spaanse Timbrado de deur uit,die niet 100% gezond zou zijn.
      Mijn vogels worden zonder medicijnen grootgebracht met de beste verzorging.

      Trouwens wat moet je met Waterslagers als je Timbrado's hebt?
      Vr.groeten van
      Antoni





      homepage:
      http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

      Opmerking


      • #4
        zieke waterslagers

        Ik denk dat het de megabacterie is.De beste kweker moet 30 cc appelcider op een liter water doen en met een week zijn ze er weer boven op.Ik heb het probleem gehad in 2003.Vogels van de show terug in mijn hok en de volgende dag zaten er een paar dik.er zijn er een 30 doodgegaan.Telaat hulp ingeschakelt(werken) had beter een dag vrij kunnen nemen.

        Opmerking

        Working...
        X