Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderwerp Blue Bonnet in Onze Vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    wegvallen van de tekst

    Hoi Winterkoning,

    Ik denk dat je even contact met de moderator moet zoeken maar het kan ook zijn dat je je computer moet up-daten met automatische up-date van microsoft. Mocht je dit niet hebben ingeschakeld, probeer dan eens het volgende te doen. Op het scherm wat je nu aan hebt staan, staat rechtsboven Extra, klik daar op en vervolgens op Windows update. Volg de instructies. Het is beter om deze optie automatisch te laten verlopen. Het kan zijn dat dit je problemen op gaat lossen, helemaal zeker ben ik er niet van.

    Gewoon alles up-daten wat er te up-daten valt. Je hebt 2 mogelijkheden om te up-daten maar dat zie je wel in beeld. Mocht je er nog niet helemaal uitkomen dan gaan we daar de volgende keer even verder mee uitleggen. (Essensiele updates en niet essentiele updates.) Om up-dates in werking te laten gaan moet de computer opnieuw opgestart worden. Stel je computer gewoon in op automatische up-dates. Wijst zich vanzelf, gewoon ff goed lezen. Als je geen automatische up-dates ingesteld hebt en je werkt ook met een giro of bank betaalsysteem, dan lukt dat vroeg of laat ook niet meer. Up-daten dus.

    Verder kan het zijn dat je eens een keer je computer op virussen en spyware moet laten controleren. Velen hebben wel softwere op hun computer en denken daar dan automatisch mee klaar te zijn. Nee dus. Je moet je computer regelmatig door zo'n programma laten doorlichten.
    Gewoon op een antievirusprogramma klikken en start of run aanklikken. De rest volgt zich vanzelf.

    Wat een goed programma is kun je vinden en installeren op je computer: www.hitmanpro2.nl
    Als deze link niet werkt, open dan even google en typ daar hitmanpro2 in. Dan kom je er ook wel.
    De eerste keer dat dit programma loopt kan het wel een halve dag duren voordat ie klaar is. Vervolgens neemt het ongeveer een half uur in beslag. Gewoon af en toe doen. Het programma loopt zich er vanzelf door. Het is gratis en inclusief spyware software. Je kan eventueel wel een donatie doen.

    Wat dat off-line aanklikken van een foto betreft, dat werkt alleen als je ingelogd bent.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #32
      opnieuw inloggen

      Het probleem wat jij schetste overkwam mijzelf zojuist ook. Ik was ingelogd en daarnaast via een ander tabblad aan het zoeken naar filmpjes. Dit duurde te lang denk ik. Ik had niet het recht om de tekst toe te voegen en moest terwijl ik nog ingelogd was opnieuw inloggen. Dus het is gewoon een tijdskwestie.
      Vriendelijke groeten,
      Henk3.

      Mijn website:

      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

      Opmerking


      • #33
        foto openen

        Hoi Winterkoning,

        Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt en dat er veel meer gebruikers dit probleem ondervinden.

        Eerst inloggen.

        Probeer nu de foto eens als volgt te openen, klik met je rechtermuis op de link van de foto - openen in een nieuw venster. Vervolgens kan je deze zo met het kruisje R-boven weer wegklikken als je de foto gezien hebt en kan je weer gewoon in vogelcafé verder.

        Of klik met je R-muis op de foto en dan op openen in een nieuw tabblad. Dit tabblad kan je dan vervolgens weer wegklikken door op het kruisje in het tabblad te klikken. Een tabblad staat in de balk boven aan je scherm onder favorieten. Je kan ook zwitsen van het ene naar het andere tabblad. Maar misschien wist je dit al.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #34

          Opmerking


          • #35
            Hallo Louis

            Beste Louis,

            Met belangstelling heb ik je laatste stuk zojuist even gelezen. Een prima stuk en ook de toonzetting is wat mij betreft helemaal correct.

            Ook ik zet niet mijn hele naam onder de antwoorden e.d. maar daar heb ik ook mijn redenen voor. Ook ik ben vogelliefhebber, misschien op een andere manier dan jij maar wel vanuit het hart en niet voor de money.

            Het is toch heel jammer dat je je hier niet meer wil laten zien door middel van je teksten.
            Een gemis.

            Ik zie dat je op het moment dat ik dit schrijf nog online bent. Overdenk het eens rustig.



            Het ga je goed en hopelijk kom je toch nog eens weer terug.

            Groeten van Henk3
            Vriendelijke groeten,
            Henk3.

            Mijn website:

            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

            Opmerking


            • #36
              Bedankt voor de toelichting Louis en het ga je goed. Ongetwijfeld tot ziens nog eens ergens.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #37
                Louis, in de hedendaagse maatschappij kunnen ze nergens meer tegen, de lontjes zijn kort, de tenen erg lang. Er wordt vaak gesproken over zaken als respect en geduld, maar dit zijn eigenschappen die de meerderheid niet meer bezit of in ieder geval niet op kan brengen.
                Waar ze wel erg goed in zijn tegenwoordig is het in hokjes plaatsen van mensen en hen een bepaalde (negatieve) sticker op te plakken.
                Als je met je kop boven het maaiveld uitkomt en dat doe je al als je een mening geeft dan weten ze wel raad met je.
                Een mening hebben staat gelijk aan kritiek leveren
                Dat afhakken van koppen doen ze op alle niveaus, binnen verenigingen, op het werk en ook in de politiek, we weten ook wat er de laatste jaren in NL is voorgevallen met mensen met een mening (Fortuyn, van Gogh, Hirsi Ali en Wilders) of je het nu met hen eens bent of niet, andermans mening moet je kunnen respecteren, maar dat kunnen heel veel mensen tegenwoordig niet meer opbrengen, ze staan gelijk met het geslepen mes voor je neus.

                Ik vind alleen dat jij je niet zo snel uit het veld moet laten slaan, lees: monddood laten maken, want dan doe je precies wat "zij" willen: je mond houden.
                kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

                Opmerking


                • #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door HansvdWeerdhof
                  Ik vind alleen dat jij je niet zo snel uit het veld moet laten slaan, lees: monddood laten maken, want dan doe je precies wat "zij" willen: je mond houden.
                  Inderdaad dit is niet de weg voor iemand die zo dominant aanwezig is op het forum (284 posts). Het is en blijft jouw eigen keus, maar je doet jezelf en anderen en zeker het forum tekort door hier weg te blijven.

                  Greetzzz

                  Opmerking


                  • #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Lester Lievens
                    Punt gemaakt Louis.
                    En nagel op de kop.
                    De mogelijkheid van een pseudoniem word in dit forum geboden, ook ik maak daar gebruik van. Wat kan daar fout aan zijn, zolang er geen regeltjes worden overtreden. Als er misbruik van word gemaakt (grievend of kwetsend) kan ik jouw punt begrijpen, maar daar is geen sprake van. In dat geval zal de moderator moeten ingrijpen. Mijn mening, niet meer niet minder.

                    Greetzzz

                    Opmerking


                    • #40
                      speudoniem

                      [HTML]Mijn mening, niet meer niet minder.[/HTML]
                      Naar mijn mening is dat een prima mening. Je merkt aan de antwoorden snel genoeg of men in de discussie mee doet en denkt en hoe men is en staat in de vogelhobbywereld.
                      Vriendelijke groeten,
                      Henk3.

                      Mijn website:

                      Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                      Opmerking


                      • #41
                        zonder opgave van naam.

                        Lester Lievens De redactie van OV vindt het haalbaar om zonder opgave van naam, tekst te publiceren die scherp verwijtend de naam noemt van een persoon.
                        Hallo Lester, eerder werd al door een moderator opgemerkt dat de naam van de schrijver van het reactieartikeltje per ongeluk is weggeraakt. Dat kan nu eenmaal gemakkelijk gebeuren met het tektsverwerken.

                        Verder wordt gesteld dat je bij het voorstellen op dit forum je hele hebben en houden toch al vrij moet geven, ja als je je voorsteld misschien wel maar als je je niet voorsteld hoeft dat ook niet. Is ook niet verplicht. Iemand kan een goede reden hebben om niet zijn echte naam weer te geven. Dat is ook een vrijheid. Nou misschien haak ik ook nog wel af. Maar dat weet ik nog niet helemaal zeker, ik vindt het ook nog wel leuk eigenlijk. Maar er moet ook weer niet teveel gezeur komen hier want dan is voor mij de lol er ook wel vanaf.
                        vrijheid blijheid. Dan moet je er een forum van maken met verplicht je echte naam publiceren en verplicht voorstellen.
                        Vriendelijke groeten,
                        Henk3.

                        Mijn website:

                        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                        Opmerking


                        • #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          wat gaan we weer lekker heen en weer ,men start een topic en vraagt naar een mening en waar eindigen we op de het gegeven dat men het oneens is met de gang van zaken zoals ze gesteld zijn hier op dit forum,
                          Mee eens, het gaat over een stuk tekst in een tijdschrift en niet over anoniem op een internetforum bivakkeren.
                          Als dit iemand dwarszit, prima, open dan even een nieuw onderwerp en discussieer daar verder.
                          Is al het tweede off topic uitstapje in dit onderwerp overigens.
                          kijk hier ook eens: http://zebraforum.tropenkweker.nl/

                          Opmerking


                          • #43
                            off topic

                            Ja, ik weet het off topic. Ik denk dat de moderatoren maar eens van zich moeten laten horen. Ik stop er hier mee.
                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #44
                              ik heb steeds gedacht dat dit forum over vogels gaat ?

                              Opmerking

                              Working...
                              X