Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C.O.M . Mondial

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • C.O.M . Mondial

    Als ik zo de uitslag zie lijkt het wat de kleurkanaries betreft meer op de Zuiderlijke kampioenschappen of wel gezegd we doen voor spek en bonen mee.

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Wat hier allemaal aan de hand is weet ik ook niet, maar de term vriendjes politiek heb ik al een paar keer gehoord,en dat in deze tijd,met de fifa perikelen nog in het achterhoofd.

      Opmerking


      • #4
        maar meestal hebben ze keurmeesters, die uit alle landen afkomstig zijn toch ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          De vogels uit het Noorden hebben een behoorlijke reis achter de rug gehad, misschien heeft dat wat invloed gehad doordat ze er daardoor wat minder bijzaten.

          Zag dat Sytze een paar vogels had ingestuurd, mogelijk is hij ook ter plekke geweest en kan hij ons wat meer vertellen?
          Bekijk mijn vogels op:

          http://papegaaiamadine.webnode.nl/

          Opmerking


          • #6
            Gezien het aantal inzendingen en de verhoudingen van ingezonden landen is het toch min of meer logisch dat de Zuiderlingen winnen?
            Nederland krijgt in 2018 meer een kans, dan komt de Mondial naar Zwolle

            gr kees

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door HansV Bekijk Bericht
              De vogels uit het Noorden hebben een behoorlijke reis achter de rug gehad, misschien heeft dat wat invloed gehad doordat ze er daardoor wat minder bijzaten.

              Zag dat Sytze een paar vogels had ingestuurd, mogelijk is hij ook ter plekke geweest en kan hij ons wat meer vertellen?
              Van midden Nederland of van midden Italie naar Almeria zit niet zoveel verschil in.

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door casehulsebosch Bekijk Bericht
                Gezien het aantal inzendingen en de verhoudingen van ingezonden landen is het toch min of meer logisch dat de Zuiderlingen winnen?
                Nederland krijgt in 2018 meer een kans, dan komt de Mondial naar Zwolle

                gr kees
                Is in 2019 Kees.In het land waar het evenement wordt gehouden heb je door meer inzendingen meer kans,maar dan zou dat voor alle groepen moeten gelden.De Kampioenen bij de kleurkanaries zijn op op deze show op 1 hand te tellen.De kampioenen kleurkanaries uit de zuiderlijke landen waren in Rosmalen paar jaar terug ook overheersend,ra ra.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
                  Is in 2019 Kees.In het land waar het evenement wordt gehouden heb je door meer inzendingen meer kans,maar dan zou dat voor alle groepen moeten gelden.De Kampioenen bij de kleurkanaries zijn op op deze show op 1 hand te tellen.De kampioenen kleurkanaries uit de zuiderlijke landen waren in Rosmalen paar jaar terug ook overheersend,ra ra.
                  Zijn ze dan niet gewoon de beste, omdat ze het over een langere tijd laten zien?
                  Bekijk mijn vogels op:

                  http://papegaaiamadine.webnode.nl/

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik heb niks ingestuurd op de wereldshow hoor. In 2019 wil ik wel mee gaan doen.

                    Opmerking


                    • #11
                      vind het wel leuk, dat het mondial weer naar nederland komt.

                      in 2015 was rosmalen erg mooi om te zien vond ik.
                      groeten Ton
                      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                      Opmerking


                      • #12
                        Hoi Jan,

                        Foutje! Bedankt!

                        Gewoon niet even goed erbij toen ik dat schreef. 2019 komt me beter uit.
                        Dit jaar -2017 - voor 6 maanden naar de USA om te vogelen.
                        Volgend jaar Tasmanie. Is de enige bestemming in Oz waar ik nog niet ben geweest. Na meer dan 150.000 km en dagen, maanden, jaren vogelen op continental Australie heb ik een hoop meer gezien dan de gemiddelde Australier.

                        2019 is er voor je het weet en van moeders heb ik al het groene licht.

                        gr kees

                        Opmerking


                        • #13
                          Je wordt nog een echte globetrotter Kees.Je laat ons toch wel mee genieten?

                          Gr Jan.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                            maar meestal hebben ze keurmeesters, die uit alle landen afkomstig zijn toch ?
                            Maar wie bepaalt de regels?

                            Opmerking


                            • #15
                              kwam van de week nog een stukje tegen op een blog over de com en met name de sectie kleurkanaries

                              Alfred Schilder is uit de OMJ geknikkert voor sectie E. Francois Vuillaume komt hiervoor in de plaats nadat Zuid Europa vele keren getracht heeft hem -op welke positie dan ook- terug te krijgen. Johan van der Maelen heeft het niet gered als vertegenwoordiger sectie D. Een Portugees is het geworden. Meer bewijs dat het blok Zuid Europa met steun van de ex-Oostbloklanden- is niet duidelijker. Moet nog denken aan de verkiezingen van vorig jaar. Avi Rubens werd na drie keer stemmen er uitgekegeld omdat men (Italia) zijn opponent moest verkiezen voor de in het verleden verkregen stemsteun. Het is juist dat wij met zijn allen de HAKKEN IN HET ZAND zetten. Nee ik wordt hier allemaal niet vrolijk van. Daar heb ik te veel eigenwaarde voor denk ik.

                              Opmerking

                              Working...
                              X