Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verlichtings schema voor Amerikaanse sijzen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Verlichtings schema voor Amerikaanse sijzen

    Hallo ik kweek Amerikaanse sijzen waaronder zwartkop sijs yarrelsijzen
    en Major putters en elzen sijzen ze zitten bij mijn buiten in kooien maar wil de kooien gaan verlichten met led verlichting daar op aangesloten een automatische dimklok een L T D 3 wat voor een licht schema moet ik aan houden ???
    Ik heb gekeken bij Linthorst trading in Hoogenveen .
    Zijn er nog mensen die mijn wat ander adviseren advies altijd welkom

    Alvast bedankt Aad wijsman

  • #2
    als ze buiten zitten, zou je niet hoeven bijverlichten.

    je zou ze wel wat langer s`avonds kunnen bij lichten, zodat ze wat langer het voer kunnen vinden.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Ik zou me zo voor kunnen stellen dat als een (gedomesticeerde) vogel meer daglicht krijgt in de winter zij een ei kan gaan produceren. Moet dat ei er dan op een gegeven moment uit het het vriest dan gaat de vogel het waarschijnlijk niet overleven. Het lijkt mij daarom beter om helemaal geen verlichting in een kooi te hebben die buiten staat, laat staan dat je de vogel ook nog prettig tentoonstelt in het donker zodat hij/zij goed opgemerkt wordt door de voorbij komende kat en/of dergelijke andere rovers.

      Opmerking


      • #4
        ik heb een schema gemaakt voor de led time dimmer die je via het programma pled in de dimmer kan zetten hierbij het programma op een gif bestandje bij interesse wil ik het bestand wel toesturen via mail het is een klein rar bestandje
        ik kon dit bestand hier niet plaatsen vandaar
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by koppig; 14-01-2017, 21:56.

        Opmerking

        Working...
        X