Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bourke man is dood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bourke man is dood


  • #2

    Opmerking


    • #3
      Dree, volgens mij was jij zo dood als een pier......

      het is inderdaad wat rustiger hier.......
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        Ja je hebt helemaal gelijk, ik was hier ook een paar jaar weg....

        Ik zie wel wat mijn boer doet, voorlopig zitten beide dames nog lekker te broeden.

        Doeg Dree

        Opmerking


        • #5
          Welkom terug Dre.

          Of het met de pop en haar eieren "goed" gaat komen zal toch niemand met zekerheid zeggen?
          Als het een pop is in goede conditie en met het juiste karakter zal het misschien moeten kunnen.

          Zouden er mensen zijn die een bourke met een identiteitsprobleem kunnen herkennen? Zolang er soortgenoten bij het mogelijke bourke jong zitten zal deze misschien ook daar wel weer naar toe trekken qua gedrag.
          Maar geen enkele vraag van uw kant zal met zekerheid kunnen worden beantwoord, maar voor uw geruststelling zou ik er wel wat op los kunnen fantaseren

          We horen graag de afloop van uw ervaring, misschien dat iemand er ooit wat aan heeft.

          Opmerking


          • #6
            De bourke madam in kwestie is gezond en een ervaren moeder dus daar zal het niet an liggen.
            Ik zal de afloop van deze toestanden met jullie delen hier.

            Groet Dree

            Opmerking


            • #7
              Nou ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen

              Opmerking


              • #8
                Hoi,

                Broedseizoen allang voorbij en ik zag toevallig dit onderwerp nog...

                De dame in kwestie is na het uitkomen van het eerste jong helaas van het
                nest gegaan en de rest van het seizoen heeft ze ook nog een keer eieren
                gelegd maar ook dat werd niets, man is toch onontbeerlijk denk ik.

                Het tweede dingetje, er werden geen turquoisines bij boeren geboren of
                andersom dus dat ei was wel van de rechtmatige eigenaar.

                Doeg Dree

                Opmerking

                Working...
                X