Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diamantduifje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Diamantduifje

    Hallo
    Onlangs is er een diamantduifje gestorven . Ik zal uiteraard een ander aankopen maar het probleem is dat
    ik niet weet of het een mannetje of vrouwtje is . De oranje band boven het oog is moeilijk uit te maken !

  • #2
    [COLOR="#0000FF"]Gedrag en uitmonstering.
    Mannetje wat grover het vrouwtje tengerder en minder rode oogranden en smaller
    Mannetje buigt naar de grond en heft de staart erbij.
    Dit tijdens balts gedrag.

    Als je gevoel fijn genoeg is kan je de ruimte van de stuitbeentjes bevoelen ruimte is voor de vrouwtjes mannen, zijn meer gesloten.[/COLOR]

    Opmerking


    • #3
      Dank je voor de informatie .
      Had graag een foto bijgevoegd van het Diamantduifje nog in leven om het geslacht misschien
      te herkennen , maar het lukt niet om hem te plaatsen .

      Opmerking


      • #4
        [COLOR="#0000CD"]Als je de foto paraat hebt op je PC
        Kijk je om het voor je plaatst bovenste rijtje opties kies bijlage / kies welk vorm bmp of welke je foto is jpg. etc
        Kies upload
        Dan zou het moeten lukken.

        Vanaf daar volg je dan geldende regels.
        Bij andere opties de daarvoor tellende.
        suc6[/COLOR]

        Opmerking


        • #5
          Een poging

          Home for all your photos and videos, automatically organized and easy to share.

          Opmerking


          • #6
            [COLOR="#0000FF"]Gewoon van je eigen PC uploaden en zonder google.[/COLOR]

            Opmerking


            • #7
              Gewoon jouw duifje meenemen waar je een ander duifje wil kopen ,samen in een kooitje doen.
              Als de jouwe gaat baltsen is het een doffer ,gaat de nieuwe baltsen tegen de jouwe is het een duiven.
              Simpeler kan ik het voor jouw niet oplossen ,succes.


              Gr ,Hubert

              Opmerking

              Working...
              X