Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wat is er beter te voeren aan putters koenings putters sijzen nr3 of Stieglitz-Majo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wat is er beter te voeren aan putters koenings putters sijzen nr3 of Stieglitz-Majo

    ik wil majoorputters gaan houden maar weet niet wat het beste voer is
    Is dat koenings putters sijzen nr3 of Stieglitz-Majo Blattner Distelvink Majoor Speciaal r-Spezial
    Wie kan mij hier meer over vertellen

  • #2
    Dank u wel voor het bericht

    Opmerking


    • #3
      Putter man ? kan iemand mij vertellen of dit een pop of een man is

      Click image for larger version

Name:	Putter -.jpg
Views:	1
Size:	41,2 KB
ID:	435536

      Ik had deze al eens geplaatst maar dat ging niet goed met de foto plaatsen dus nu als nog sorry
      Last edited by izaak; 12-11-2020, 21:16.

      Opmerking


      • #4
        [COLOR="#0000FF"]Ik denk een man te zien.[/COLOR]

        Opmerking


        • #5
          Hij zit nu al 3 weken in de ren ik heb hem niet horen zingen

          Opmerking


          • #6
            Misschien in de rui ?
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Je geloof het misschien niet wat denk je vandaag heeft de putter gezongen

              Opmerking


              • #8
                Had deze al een keer geplaatst een beetje te enthousiast
                Ben hier eigenlijk net aan het proberen om berichten te plaatsen
                Wat ik heel fijn vind dat er snel en vriendelijk gereageerd wordt
                bedankt alle voor de reactie
                Last edited by izaak; 15-11-2020, 21:44.

                Opmerking


                • #9
                  Vandaag heeft de putter gezongen
                  Last edited by izaak; 15-11-2020, 21:37. Reden: had het al geplaatst een beetje enthousiast allemaal bedankt voor de reacties

                  Opmerking


                  • #10
                    Je geloof het misschien niet wat denk je vandaag heeft de putter gezongen

                    Opmerking


                    • #11
                      Vandaag heeft de putter gezongen allemaal bedankt voor jullie reactie

                      Opmerking


                      • #12


                        deze 2 boeken

                        De Putter en zijn Kleurmutaties

                        Het Houden en Kweken van Europese Insecten Etende Vogels

                        Opmerking


                        • #13
                          IK heb 2 boeken besteld om mij beter in te lezen en in te leven op deze vogel

                          Opmerking


                          • #14
                            [COLOR="#0000FF"]Mag bedenken dat de poppen ook kunnen zingen.
                            Gaat de zwarte streep bovenkant snavel er af en de snavel ivoor kleurig, is de vogel broedrijp.
                            Bij de bastaard komt keihard zingen , in volume , erbij om vruchtbaar te zijn, dat is dan een tijdelijke aard.[/COLOR]

                            Opmerking


                            • #15
                              [COLOR="#0000FF"]De Spaanse variant die vele malen feller gekleurd zijn, zijn gelijk het Spaans karakter met zeer veel drift bedeeld, en een kleiner formaat bezitten, maar vele malen ook sneller met de nakweek komen, ook bij bastaard kweek.[/COLOR]

                              Opmerking

                              Working...
                              X