Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Huh? Hoe kan dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Huh? Hoe kan dit?

    Vader is bleekrug grijs, moeder zwartwang bruin.... jong dat net is uitgevlogen is spierwit. Niet eens een traanstreep, maar gewoon wit. En volgens mij zit er nog een spierwit jong in het nest. Ander jong is gewoon grijs met een traanstreep.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    Foto toegevoegd. Geen traanstreep, dus gewoon wit....dus...papa en mam zijn beiden split voor wit????
    Dacht dat er nog een wit jong in het nest zat. Andere twee jongen zijn grijs.
    Bijgevoegde Bestanden
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

    Opmerking


    • #3
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4
        Omdat er niemand meer reageert op dit forum heb ik zelf onderzoek gedaan. vader is split voor maskerroodoog, de twee witten zijn masker roodoog poppen. Andere twee jongen zijn mannen, split bleekrug, kanssplit maskerroodoog, split zwartwang.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking


        • #5
          Het is erg rustig op het forum ja.
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
            Het is erg rustig op het forum ja.
            Jammer, was vroeger zo levendig en gezellig.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #7
              ik had het wel gelezen hoor, maar wegens een gebrek aan kennis hier maar niet op gereageerd. Mijn eerste en enige reactie was; de melkboer, maar daar zit je niet op te wachten denk ik. Tot overmaat van ramp zie ik dat ineens alle letters i geel worden weergegeven. Hopelijk volgt er een betere reactie

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door pico Bekijk Bericht
                ik had het wel gelezen hoor, maar wegens een gebrek aan kennis hier maar niet op gereageerd. Mijn eerste en enige reactie was; de melkboer, maar daar zit je niet op te wachten denk ik. Tot overmaat van ramp zie ik dat ineens alle letters i geel worden weergegeven. Hopelijk volgt er een betere reactie
                Hahahahaha
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

                Opmerking


                • #9
                  Ik reageer ook niet, als ik zelf niet er van weet.
                  groeten Ton
                  mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                  Opmerking


                  • #10
                    Hier hetzelfde ik ben een wildzang man en daar weet ik wel genoeg van maar kleuren van zebravinken weet ik niets van ��
                    a
                    Europese Cultuurvogels

                    Opmerking

                    Working...
                    X