Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw koppel mutatie distelvinken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nieuw koppel mutatie distelvinken


  • #2
    kunnen ze het voer en water goed vinden ?
    Zit de pop dik ?
    Putters zijn erg gevoelig voor vocht.
    Niet lang wachten met ingrijpen. Voor je het weet zijn ze dood. Desnoods terugbrengen bij de kweker.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Ik ben benieuwd hoe het nu gaat..

      Opmerking


      • #4
        [COLOR="#0000FF"]Weinig hoop op goed nieuws, met dit verhaal vooraf.[/COLOR]

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            [COLOR="#0000FF"]Welnu dat is dam toch hoopvol nieuws.
            Als je begint en onmiddellijk afgestraft wordt voor elke fout gaat je hobby snel weer naar af.
            Mogelijk heeft het vogeltje een kleine huisvesting gehad van kinds af aan en heeft nooit echt gevlogen.
            Als het weer, lekker warm, nu meezit met het vogeltje kan het zich herstellen.

            Ook later geleerd vliegen, vliegt gewoon, na enige tijd van training
            De rui, een extra handicap nu nog even, met de nieuwe veren gaat het ook beter fladderen,
            .[/COLOR]
            Last edited by Eduard V; 08-08-2020, 12:23.

            Opmerking


            • #7
              Last edited by Amandine; 08-08-2020, 13:05.

              Opmerking


              • #8
                [COLOR="#0000FF"]Van oorsprong een Australisch vogeltje wat door merendeel liefhebbers onder die condities wordt gehouden.
                Noorden van dat land oorsprong is heet zeer heet ongeveer als nu hier, doe er eens een gok op.[/COLOR]

                Opmerking


                • #9
                  Laat ik nou altijd gedacht hebben dat het europese vogels zijn.

                  mvg eddie

                  Opmerking


                  • #10
                    [COLOR="#0000FF"]Nee hoor, wegens gebrek aan belangstelling doen we hier ook Goulds[/COLOR]

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik heb ondertussen buffalowormen gaan halen en de pop eet dit heel graag ook de andere vogels lusten dit,
                      zal ook nog op zoek gaan naar mieren eieren.

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Eduard V Bekijk Bericht
                        [COLOR="#0000FF"]Nee hoor, wegens gebrek aan belangstelling doen we hier ook Goulds[/COLOR]
                        Deze begrijp ik niet ?

                        We hebben het toch over putters ?
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                        Opmerking


                        • #13
                          [COLOR="#0000FF"]Ik weet zelf niet hoe ik zo kon dwalen.
                          Mogelijk hersenverdamping van wege tropisch weer, mogelijk een vorm van tropenkolder.[/COLOR]

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              meeste mensen geven drempelgarantie.Is ook bijna niet te doen want je weet nooit hoe de vogels vervoerd ,gevoerd en ondergebracht worden.
                              Zelf ophalen zegt ook niks.Een gezonde vogel kan door stress ook uitvallen.Hoort er allemaal bij en men noemt het leergeld.
                              Kunt het best de gewone wildkleur kopen,scheelt in geld en doe daar je eerste ervaringen mee op.Als je die kunt kweken kun je altijd nog overstappen op mutanten.

                              mvg eddie

                              Opmerking

                              Working...
                              X