Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi allemaal,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Hoi allemaal,


  • #2
    Dankjullie wel voor het warme welkom.
    zo aardig van jullie,voel me al helemaal thuis.����

    Opmerking


    • #3
      [COLOR="#0000FF"]Welkom dan maar van mij.

      Niet minder hartelijk en welgemeend.
      Bedenk maar, niet allen liggen op wacht totdat iemand zich meld.

      Zijn en deze tijd mogelijk zaken die ook aandacht behoeven van de members.
      Mogelijk al vele onderkoeld vanwege covid om maar wat te noemen dat ook zou kunnen.

      Het afgegeven bericht gaf aan dat je de weg al had gevonden en mogelijk ook de antwoorden.
      Dat is misschien de oorzaak van het stilzwijgen voor kennisgeving die uit de boodschap kan begrepen zijn.

      Ga dus a.u.b. niet te snel er zijn ook ouderen die heus wel welwillend zijn , maar wel kalmpjes aan ermee.

      [/COLOR]

      Opmerking


      • #4
        Welkom Karin....
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Karincoodje Bekijk Bericht
          Dankjullie wel voor het warme welkom.
          zo aardig van jullie,voel me al helemaal thuis.����
          Het zit dus wel goed met je gevoel. Mooi zo!
          Niet iedereen zit elke dag/week hier te kijken Karin.
          Vriendelijke groeten,
          Henk3.

          Mijn website:

          Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

          Opmerking


          • #6
            Hallo Karin Welkom op het forum.Veel leesplezier!

            Opmerking


            • #7
              PS fijn dat je een maatje erbij gaat kopen want in mijn ogen hoort geen enkel dier alleen te leven dus super dat je dit gaat doen!

              Opmerking


              • #8
                Niet iedereen zit elke dag/week hier te kijken Karin.[/QUOTE]dat geeft ook niet, maar als je bericht al 67 keer gezien is en niemand heet je welkom vind ik dat jammer. Maar maakt niet uit. Ben al blij mee deze aantal welkom berichten.��

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door NathalieM. Bekijk Bericht
                  PS fijn dat je een maatje erbij gaat kopen want in mijn ogen hoort geen enkel dier alleen te leven dus super dat je dit gaat doen!
                  Heb er dus al 2 bij gekocht maar helaas alleen maar ruzie in de kooi. Dus het mannetje er maar weer uitgehaald. Snap er niets van en vind het erg jammer

                  Opmerking


                  • #10
                    Dankjewel ����

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Karincoodje Bekijk Bericht
                      Heb er dus al 2 bij gekocht maar helaas alleen maar ruzie in de kooi. Dus het mannetje er maar weer uitgehaald. Snap er niets van en vind het erg jammer

                      Ah dat is jammer zeg.Ik heb even moeten googlen wat voor vogels het zijn maar het gaat dus om een bepaald kanarie-ras als ik het goed heb.Die zouden toch best samen moeten kunnen leven lijkt me.En nu?Ga je op zoek naar een ander maatje?

                      Opmerking


                      • #12
                        Ik heb even geen idee wat te doen.. ik denk toch dat ze een pop verkocht hebben maar dat het een man is. Hij probeert ook echt al een beetje te zingen.
                        ja het zijn kanaries en de timbrado is een bepaalde zang zeg maar

                        Opmerking


                        • #13
                          Kanaries zijn vogels die graag ruzieen ja in wat voor een kooi zitten ze? Eigenlijk zou je kanaries in (op zijn minst) een kamervoliere moeten houden, dan zal het waarschijnlijk wel goed gaan

                          Leuk dat je je hier aangemeld hebt! Ik hoop al tijden dat deze plek wat actiever word maarja.. lastig
                          Heb je toevalig wat foto’s van je aanwinsten??

                          Opmerking


                          • #14

                            Opmerking


                            • #15
                              Hoi Karin, welkom bij de club. Leuke vogels heb je ,ken ze van de kwekers bij mij in de buurt. Ze kweken ook in kleine kooien, dus als koppel moet dat kunnen ,maar of ze het hele jaar bij elkaar zitten durf ik niet te zeggen.


                              Gr ,Hubert

                              Opmerking

                              Working...
                              X