Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik weet het niet meer...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ik weet het niet meer...

    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    [COLOR="#0000FF"]Ligt aan de soort en binnen de soort aan de persoonlijkheden zeg maar.
    Daarmee is dan feitelijk alles gezegd wat er te zeggen valt.

    Dat hou je dan in gedachten en als je het goed vind dan is dat de norm op jouw kooi.
    Daar mag je dan ook doen, wat je goed dunkt.[/COLOR]

    Opmerking


    • #3
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          [COLOR="#0000FF"]Van de zebravinken kan je gaan zoeken voor sociale exemplaren.
          Die zijn er ook.

          Van de Meeuwen zoek je dan weer de meer agressieve exemplaren.
          Veelal de vogels met bloede van de muskaatvinkjes er in.

          Kijk naar donkere exemplaren hierbij.

          De lichte zijn veelal te zoet en te zacht.[/COLOR]

          Opmerking


          • #6
            Ja, maar ik vind de lichte Japjes juist zo lief en mooi. Dus die doe ik niet weg. Dan houd ik wel aparte kooien. In elk geval bedankt voor je antwoorden!
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #7
              [COLOR="#0000FF"]Als pleegouder zijn er geen betere[/COLOR]

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Eduard V Bekijk Bericht
                [COLOR="#0000FF"]Als pleegouder zijn er geen betere[/COLOR]
                Daar had ik ze eigenlijk ook voor aangeschaft, omdat de eerste man van het zebravink koppel de eieren stuk maakte. Plan was om ze dan uit het nest te halen en bij de Japjes te leggen.
                Maar de man viel toen ook de vrouw aan en toen heb ik de man omgeruild voor eentje die echt ontzettend lief is. Pop ook, behalve als ze eieren heeft of jongen. Dus toen de Japjes apart gezet.
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

                Opmerking


                • #9
                  [COLOR="#0000FF"]Je kunt je ook afvragen of pleegouders wel een oplossing zijn.[/COLOR]

                  Opmerking


                  • #10
                    Ka dacht ik later ook aan: als de man zo agressief is moet je daar eigenlijk niet mee kweken. Maar goed, nu een andere man en de Japjes hebben zelf 3 mooie jongen, die dit weekend kunnen gaan uitvliegen. 👍🏻
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

                    Opmerking


                    • #11
                      [COLOR="#0000FF"]Prima, eerst inzicht en dan komt uitzicht naar beter[/COLOR]

                      Opmerking


                      • #12
                        Nu je eenmaal een voliere hebt, losse alle bovenstaande problemen/vragen zich straks vanzelf op

                        Opmerking


                        • #13
                          Alles lost op... alleen het vet blijft op mijn heupen hangen... 🤷🏻*♀️
                          'Vliegde ik?'
                          -'Nee, je valde.'

                          Opmerking


                          • #14
                            Join the club deary.. maar daarom heb je nu een voliere, hoef je je niet meer op je uiterlijk te focussen.. lekker alles verslonzen, je vogels zijn toch wel gelukkig

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jhjacobs Bekijk Bericht
                              Join the club deary.. maar daarom heb je nu een voliere, hoef je je niet meer op je uiterlijk te focussen.. lekker alles verslonzen, je vogels zijn toch wel gelukkig
                              Ja, mijn man dan wat minder, dus toch maar mijn best doen op gewicht te blijven. 🤣😉
                              'Vliegde ik?'
                              -'Nee, je valde.'

                              Opmerking

                              Working...
                              X