Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna uitvliegen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bijna uitvliegen

    Het eerste jong zit al de hele dag in de opening te kijken, maar durft nog niet uit te vliegen. Op de eerste foto zie je alle 3 de jongen.
    Moeder is bruin zwartwang. Vader is een twijfel; Grijs zwartwang, of bleekrug...grijs of bruin, dat weet ik niet.

    Is het mogelijk dat een pop door 2 verschillende mannen is bevrucht? Als ze binnen 3 weken nadat de ene man vervangen is door de andere, eieren legt?

    Want voor zover ik het nu kan zien is het voorste jong grijs, geen zwartwang.
    het jong er rechts van is bruin, met een bruinerode gloed op de snavel en het jong helemaal achteraan lijkt weer grijs, geen witte vlek met streep naast het oog, maar egaal antraciet koppie.

    Kan iemand hier wijs uit? Zullen vast een aantal splitfactoren bij zitten.
    Als ze zijn uitgevlogen maak ik duidelijkere foto's.
    Bijgevoegde Bestanden
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    Rectificatie: die met het 'antraciete kopje' is een jong dat nog geen veren in het gezicht heeft. Een kaalkop dus.
    Bij de 'schouders' heeft hij wel wat veren en die zijn bruin. Dus dat is een bruine...wat dan ook.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

    Opmerking


    • #3
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4
        Volgens mij zijn het er 4 in plaats van 3....het vliegt nog niet erg uit, want minimaal 1 is nog erg kaal, dus die moet eerst wat meer veertjes krijgen.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking

        Working...
        X