Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zebravinken met...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door jhjacobs Bekijk Bericht
    Hehehe je doet te moeilijk ;-)
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

    Opmerking


    • #17
      Ik snap je heel goed, ben zelf een enorme perfectionist.. met alle valkuilen van dien.
      MAAR.. je hebt te doen met levende wezens, dat laat zich nu eenmaal niet sturen.

      ik snap je man! Maar ook hier geld weer.. je hebt met levende wezens te maken, voor mij zou vooral de houding van de kweker de doorslag geven. Heb ik het idee dat het een oprechte fout is, dan hou ik ze lekker als ik denk dat ik getild word... nouja

      Opmerking


      • #18
        Nee, het is een handelaar, die vogels van kwekers opkoopt. Hij keek naar iets tussen de benen om het geslacht te bepalen? Hij doet het al decennia lang, dus vandaar dat het me verbaast dat het een pop.... lijkt. Ik kijk vrijdag even wat hij zegt. De Japjes waren 20 euro, dus ook weer niet heel goedkoop.

        De handelaar is Jado vogelhandel te Asten (NB). Misschien bij enkelen hier bekend. 🤷🏻*♀️
        Last edited by Troetelduifje; 19-05-2020, 20:26. Reden: Toevoeging
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

        Opmerking


        • #19
          [COLOR="#0000FF"]Voor het kijken tussen de poten is een verklaring.

          De drie tenen naast elkaar ,, bij gelijk houden zijn de poppen de twee tenen naast de grote middelste teen gelijk.
          De drie tenen bij gelijk houden ,, bij mannen de tenen ongelijk naast de middelste teen.

          Het is minimaal maar met oefenen wel zichtbaar.[/COLOR]

          Opmerking


          • #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Eduard V Bekijk Bericht
            [COLOR="#0000FF"]Voor het kijken tussen de poten is een verklaring.

            De drie tenen naast elkaar ,, bij gelijk houden zijn de poppen de twee tenen naast de grote middelste teen gelijk.
            De drie tenen bij gelijk houden ,, bij mannen de tenen ongelijk naast de middelste teen.

            Het is minimaal maar met oefenen wel zichtbaar.[/COLOR]
            Nou, wat interessant. Wist ik niet, bedankt voor de uitleg. Ik dacht dat hij naar de cloaca keek ofzo. ☺️
            Ik hoor het zelf altijd aan de rrrrrrroep van de pop en zie het aan de stand van de ogen.
            Oh ja en als ze eieren legt. 🤣
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

            Opmerking


            • #21
              Maar ondertussen ben ik er nog niet uit wat ik doen zal: 2 poppen houden, of een pop omruilen. Ik wil er niet per se mee kweken, maar de zang van een man vind ik dan wel weer leuk.... 🤷🏻*♀️
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

              Opmerking


              • #22
                'Vliegde ik?'
                -'Nee, je valde.'

                Opmerking


                • #23
                  Hehe zo’n man zoek ik ook! To the point. Het is Zwart of Wit. Punt.

                  Opmerking


                  • #24
                    Bij mij is altijd alles grijs.... 🤣
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

                    Opmerking


                    • #25
                      Lastig keuzes maken dan

                      Ben benieuwd hoe t gaat

                      Opmerking


                      • #26
                        We gaan morgen pas naar de handelaar, want die is alleen vrijdag en zaterdag open. Maar ik heb haar dan dus een week en nog geen zang. Dus echt een pop..... of in elk geval een waardeloze man.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #27
                          Omgeruild. Hij had nog 1 licht meeuwtje zitten. We hebben beiden gekeken naar de ogen, want de roep was niet te horen in de herrie van alle andere vogels. Mocht dit toch weer een pop zijn, dan laat ik het zo. Pfffff Werk gehad om ze uit te vangen, ontsnapte er nog een bij mij en de ander bij de handelaar...... ik heb mijn cardio wel gehad vandaag.
                          'Vliegde ik?'
                          -'Nee, je valde.'

                          Opmerking


                          • #28
                            Ik heb hem net horen zingen, maar toen ik ging kijken hield hij op natuurlijk en nu ik er op let doet-ie niks meer. Maar hij pfiet, dus geen prrriet. Dus is een man.
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

                            Opmerking


                            • #29
                              Ik ben benieuwd heb je ook fotos? Een foto zegt meer dan duizend woorden etc etc

                              Opmerking


                              • #30
                                'Vliegde ik?'
                                -'Nee, je valde.'

                                Opmerking

                                Working...
                                X