Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Kennismaking

Junior lid
    Thanks
    0

Kennismaking

Hallo
    Ik ben Johan , in de loop der jaren al enkele volières gemaakt en telkens gestopt wegens
    gebrek aan tijd . Mijn eerste voliere was een gezelschap voliere met diamantduifjes , zebravinken ,
    Japanse meeuwtjes en een koppeltje kwartels . Dan gestopt om mijn legerdienst te doen . Na een
    aantal jaren opnieuw begonnen met een nieuwe voliere , ik heb dan kanaries gekweekt en dan weer
    gestopt en ben dan verhuisd . Nog eens een aantal jaren later opnieuw weer goesting om opnieuw te
    beginnen met een nieuwe voliere , ik heb dan Bourke parkieten gekweekt , ook een jaar of vier . Dan
    heb ik helaas een muizenplaag gehad en alles afgebroken en dus weer gestopt . Nu heb ik meer tijd
    en ben nu momenteel een plannetje aan het maken voor nog eens een voliere te bouwen , dit maal
    zal ik de bodem in beton gieten . Ik denk weer aan een gezelschap voliere met enkele koppeltjes .
    Groeten

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    327
    Welkom hier Johan....
    De aanhouder wint.

Stamgast Troetelduifje's Avatar
    Thanks
    8
    Ik ken het, opbouwen en afbreken. Ben ook 2 maal gestopt, maar onlangs met het begin van de corona toch weer aangeschaft. (idee had ik al, maar de verveling met de corona gaf de doorslag)

Hoop dat je er opnieuw veel plezier van mag hebben. Ik ben zelf meest fan van kleine tropen: zebravinken als favoriet, maar ook zilverbekjes vind ik prachtig en Japanse meeuwen....., de eenvoudiger soorten.

Laat maar foto's zien als het af is.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Senior lid
    Thanks
    6
    Welkom!

heel herkenbaar ik heb zelf van kinds af aan vogels gehad, maar ook op en af tegenwoordig heb ik een voliere in de achtertuin van mijn ouders, een leuke hobby samen met mijn vader wij hebben nu kanaries, een koppel goudvinken (mijn vader’s favoriet) en twee koppeltjes sijsjes (mijn favoriet, kapoetsen en zwartkop)

Hopelijk heb je er weer net zo veel plezier van als eerder

Soortgelijke onderwerpen

1. Kennismaking
    Door Lennard in forum Even voorstellen
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 10-10-2019, 09:12
  2. Kennismaking
    Door gilbertvdp in forum Even voorstellen
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 02-10-2019, 08:02
  3. Kennismaking
    Door Cis in forum Even voorstellen