Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Waterpartij in volire

Senior lid
    Thanks
    6
    Hoewel Eduard een mooi verhaal neer zet, en het eigenlijk ook wel logisch als je er over nadenkt, ben ik het toch met Nathalie eens
    Je moet denk ik wel heel erg veel zelfdiscipline hebben om met levend water aan de gang te gaan.

Volgens mij zou dat bij een hoop mensen leiden tot een situatie waarin het verzamelen van goed water dusdanig vervelend word, dat de rest van de hobby er ook vervelend van word. Met alle gevolgen van dien.

Evengoed wel een goed stuk om te lezen, het zet je toch aan het denken!

Senior lid
    Thanks
    17
    Nu met dit weer verrot water binnen een enkel uur(en)
    Dan wordt water gif helaas.
    Zorg dan ook voor koel en vers water zo vaak je kunt.

Senior lid
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eduard V Bekijk Bericht
    Nu met dit weer verrot water binnen een enkel uur(en)
    Dan wordt water gif helaas.
    Zorg dan ook voor koel en vers water zo vaak je kunt.

Wat een onzin,water verrot niet binnen een enkel uur(en).Als je iedere 24 uur het water 1-2x ververst is er niets aan de hand.Mijn konijnen zie buiten wonen drinken echt geen verrot water.

Senior lid
    Thanks
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NathalieM. Bekijk Bericht
    Wat een onzin,water verrot niet binnen een enkel uur(en).Als je iedere 24 uur het water 1-2x ververst is er niets aan de hand.Mijn konijnen zie buiten wonen drinken echt geen verrot water.
    Lijkt mij, dat weinig kennis geen noodzaak is, om toch de roeptoeter aan te zetten

Senior lid
    Thanks
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eduard V Bekijk Bericht
    Lijkt mij, dat weinig kennis geen noodzaak is, om toch de roeptoeter aan te zetten

Ik dacht precies het zelfde toen ik uw reactie las,grappig toch dat we het dan op sommige vlakken toch met elkaar eens zijn!

Senior lid
    Thanks
    17
    Vogels houden.
    Veel werd er al over geschreven en nog meer over gepraat, het is dan ook een voortdurende bron van vermaak voor hen die er een vorm van verbinding mee hebben.
    Dat je de stof op vele manieren kunt benaderen mag bekend zijn in brede kring.
    Voor mij is het een niet te stuiten bron van vermaak en omdat ik heb wat door mij een dwarrelgeest wordt genoemd bezit, kan ik in een gesprek of betoog abrupt van het onderwerp afdwalen omdat er een trigger wordt geraakt die nieuwe raakvlakken beroerd en om die reden ook wat aandacht krijgen.
    Het euvel is dat de richting van onderwerp geen leidraad is maar meer het switchen van her en der zoals het met dwarrelgedachten betaamt.

Als ik het vogelkrantje lees of op de fora vlieg ik ook van onderwerp naar onderwerp en heb er nog een mening over die wat mij betreft kunt aannemen of geheel in vrije keus naast je neer mag leggen.
    Dat vrije heb ik hoog staan voor elk vrijdenkend mens dus ook voor mijzelf.
    Ik denk nog wel eens, is dit zin of onzin, als er met stelligheid iets als vaststaand wordt aangenomen als het zaken aangaan wat de natuur en dan het leven betreffen..
    Neem als voorbeeld hygine maatregelen in het algemeen of in bijzonder voor een volire .
    Heb al wat mee gemaakt en ondervonden op dit gebied.
    Terecht onderstelt ene Jan verschil in bodem en mogelijk gevolg voor het milieu.
    Een natuurlijke bodem zou een eigen milieu moeten hebben, aangepast op de bezetting van de volire bewoners.

Zal wat schrijven over bodem en bodemleven.
    Ik schrijf leven en dan bedoel ik ook leven, grond waarvan elke kubieke centimeter vol zit met ontelbare organismen die elk op eigen wijze invulling geven daar aan hun omgeving.
    Zo zijn er mycplasma bacterin die hun uitwerking hebben voor het immuunsysteem en dat geld voor zowel mens als dier.
    Die mycoplasma bacterin oefenen hun invloed uit op de T cellen, T cellen verzorgen de afweer tegen indringers, ze zijn die cellen die de afweer verzorgen..
    In het hoogste alarm zijn de vergevorderde T cellen in staat afweer te bieden tegen wormbesmettingen en zelfs bepaalde vorm van kanker.

Kort door de bocht alles wat de natuur je biedt kan je met een bakje chloor uitschakelen op bacterieel gebied.
    Denken dat je de natuur zou kunnen beheersen meen ik op goede gronden te mogen betwijfelen.
    Samen werken is daarentegen een optie, denk ik dan toch.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Nieuwe waterpartij
    Door dree in forum Films foto's en meer mooi's
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 26-12-2016, 15:33
  2. Reacties: 27
    Laatste Bericht: 11-03-2013, 20:11
  3. waterpartij
    Door P.Wijlaars in forum Buitenshuis
    Reacties: 43
    Laatste Bericht: 22-10-2008, 15:03