Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    Voor het aluminium niet maar je gaas kan als het niet geplastificeerd is er niet tegen.
    Zou ook het geplastificeerde niet ingraven omdat er ijzer in zit.

    mvg eddie

    Opmerking


    • #32
      Nee enkel onderste stuk van de morsrand komt dan stukje in contact met de grond niet het gaas. Daar kan het wel tegen dan?

      Opmerking


      • #33
        Er zit gewoon een antraciet coating op. Maar met een betonrandje boven mijn vlonder uit en dan nog de mors rand vind ik dat je te veel kleuren en randen op elkaar krijgt(voor het zicht).

        Opmerking


        • #34
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #35

            Opmerking


            • #36
              zijn geen vogels die je als koppels samen kunt houden.Dit ivm vermenging van de soorten en ook hier weer het kleurvoer wat de ene wel en de andere niet hoeft.Houdt ook rekening met de jongen die je er mischien bij krijgt.
              Vind niks zo triest als de advertentie,s die nu al voorbij komen met ,jonge vogels net op voer en wegens plaatsgebrek aangeboden.

              mvg eddie

              Opmerking


              • #37
                En dit is ook geen goeie tijd om te kopen, met het kweekseizoen voor de deur.
                Elk gerespecteerd kweker gaat nu niets verkopen.
                In het najaar is er genoeg te koop.
                Kan je nog ff denken wat je wil.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #38
                  Ik heb gister een koppel putters vekocht omdat ik de man nirt apart kon zetten ivm ruimtegebrek, en een koppel gele goudvinken verkocht omdat ze alleen maar op de grond bouwde. Heb 2 nieuwe koppels gele goudvinken gekocht als vervanging en hopen dat ze nog wst doen dit seizoen. Ik kan mannen alleen schuin tegenover de kooi apart zetten. Dit kan bij goudvinken wel maar bij putters is dat een ander verhaal volgens kenners met ervaring

                  Opmerking


                  • #39
                    het is een utopie om te denken, dat ze dit seizoen nog wat doen.
                    Vogels moeten aan jou, aan je hok,aan je voer wennen. Tegen de tijd dat dat is gebeurd, is het seizoen voorbij.
                    Maar verras me....
                    groeten Ton
                    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                    Opmerking


                    • #40

                      Opmerking


                      • #41
                        Ik zelf zat te denken aan een keuze uit de volgende soorten.

                        Roodkopamadines
                        Ceres amadine
                        Binzen astrilde
                        Kleine cubavink
                        Goudbuikje

                        Blauw grijs roodstaartje vond ik super mooi maar moeilijk te krijgen en moeilijk te kweken las ik.

                        Opmerking


                        • #42
                          ik zou me eerst eens richten op de soorten, die wat makkelijker te houden zijn. En misschien kweek je dan ook wat.
                          En dan heb je er schik van, en kan je wat ervaring opdoen.
                          Blauwgrijze zijn en duur en je ziet geen verschil in man en pop, dus om een koppel te krijgen, lukt misschien niet gelijk.
                          En daar word je dan weer teleurgesteld in.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • #43

                            Opmerking


                            • #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
                              ik zou me eerst eens richten op de soorten, die wat makkelijker te houden zijn. En misschien kweek je dan ook wat.
                              En dan heb je er schik van, en kan je wat ervaring opdoen.
                              Blauwgrijze zijn en duur en je ziet geen verschil in man en pop, dus om een koppel te krijgen, lukt misschien niet gelijk.
                              En daar word je dan weer teleurgesteld in.
                              Nee klopt Ton daarom ga ik die ook niet doen. Zijn de andere wel eventuele goede opties?

                              Opmerking


                              • #45

                                Opmerking

                                Working...
                                X