Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toch weer....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Toch weer....

    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    Hallo Kirsty, welkom terug.......
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Hallo welkom op het forum!Soms heb je dat nu eenmaal dat hobby's soms te veel worden en na een poos ga je het missen.Ik heb dat zelf ook wel vaak gehad en dan is het goed om gewoon in het klein weer te beginnen.Geniet van je twee vogeltjes!

      Opmerking


      • #4
        Fijn dat je weer terug bent EN dat je vogels hebt natuurlijk

        Opmerking


        • #5
          Bedankt allemaal. Ik had vergeten mijn instellingen aan te passen om melding te krijgen als ik reactie gekregen had. Vandaar dat ik niet wist dat jullie hadden gereageerd.

          ja, ik vind het leuk weer zebravinken te hebben. Ik heb een 'grote' kooi gekregen van een vriendin, zo'n verrijdbare kamervoliere van 60x70x150 (zonder de poten gerekend). Die heb ik beetje aangepast dat hij buiten kan, met regen onder het afdak. Daar gaan de twee straks in, als het 's nachts warmer blijft.

          Misschien beetje veel kooi voor maar 2 piepjes, maar dan hebben ze wel lekker de ruimte.
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

          Opmerking


          • #6
            Veel ruimte is natuurlijk altijd goed als mensen om kooi advies vragen zeg ik altijd “zo groot mogelijk” tenslotte hebben ze die mooie vleugeltjes niet voor niets

            Opmerking


            • #7
              Ja daar heb je helemaal gelijk in. Voorlopig houd ik het dan ook bij dit koppel in de grote kooi... zodra de temperaturen buiten het toelaten.
              'Vliegde ik?'
              -'Nee, je valde.'

              Opmerking


              • #8
                Zebravinken zijn winterhard. Mits goed beschut en vocht vrij kunnen ze het hele jaar door buiten verblijven

                tenzij de plek waar ze nu staan permanent op 25C staat, zouden ze al prima naar buiten kunnen. Het is een verrijdbare kooi? Dan kun je ze eventueel bij echt koude nachten nog naar binnen halen.

                Opmerking


                • #9
                  Ze staan nu binnen, heb ze pas gekocht. Dus wrs volgend weekend, als de temperatuur snachts niet meer onder de 10 graden komt, gaan ze in de grote kooi buiten. En dan blijven ze ook buiten.
                  'Vliegde ik?'
                  -'Nee, je valde.'

                  Opmerking

                  Working...
                  X