Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorlichtingsbulletin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voorlichtingsbulletin.

    Las van de week de voorlichtingsbulletins NBvV uitstellen activiteiten en vergaderingen,wat ik mis is informatie over 1e ringenbestelling welke voor 15-05 op bondsbureau moet zijn.Nu er geen clubbijeenkomsten zijn.

  • #2
    Dat is nu het probleem niet,de ringen voor de derde ronde zijn de deur al uit.De nieuwe bestellijst 2021 moet 15-05 op het bondsbureau binnen zijn en de ringen worden dan in oktober afgeleverd.De ringlijsten worden bij veel verenigingen op de contactavonden april/mei ingeleverd bij de ringencommissaris van de club.Maar dat kan nu dus niet.

    Opmerking


    • #3
      Wat de toekomst brengt weet ik niet,wel dat er ringen besteld moeten worden.De vogelhobby is een prima uitlaatklep met het voordeel dat die thuis behoevend kan worden.

      Opmerking


      • #4
        Dat de verantwoordelijken anders moeten werken betreft coronavirus laat ik aan de deskundigen over.De NBvV is ook niet deskundig wat deze materie betreft,maar wel als het over vogelringen gaat.En dat mis ik in het voorlichtingsbulletin.

        Opmerking


        • #5
          Je zou het ringenbestelformulier naar de ringencommissaris van de vereniging kunnen mailen en het geld aan hem overmaken.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door G de Beer Bekijk Bericht
            Je zou het ringenbestelformulier naar de ringencommissaris van de vereniging kunnen mailen en het geld aan hem overmaken.
            Zou voor een groot deel van de leden geen probleem zijn maar er zijn met name ouderen die deze mogelijkheid niet kunnen toepassen.En deze groep moeten we juist ontzien.

            Opmerking


            • #7
              corona. Het is stil op straat.

              Misschien dat we de ouderen een helpende hand kunnen bieden ook binnen de verenigingen?
              Eventueel telefonisch en met de in acht nemend.

              Misschien dat er ook van overheidswege een soort van tijdelijke ontheffing voor bepaalde regels mogelijk is qua ringplicht of andere regels? Wellicht zijn er al contacten geweest tussen onze bond en de overheid?
              Ook zijn al er bepaalde regels welke bepaalde uitzonderingssituaties kunnen ondervangen meende ik?

              Ik wens iedereen een behouden vaart op deze woeste golven.
              Pas goed op uzelf en uw naasten.
              mvg. Eelke
              Last edited by ele; 31-03-2020, 02:17.

              Opmerking


              • #8
                Misschien wat meer informatie ringenbestelling in volgende nieuwsbrief.Nu wordt er vermeld bondsbureau beperkt bereikbaar.Ringenbestellingen e.d lopen gewoon door.Maar deze moeten dan wel eerst bij de ringcommissaris ingeleverd worden voor 05-05,misschien deze datum verplaatsen.

                Opmerking

                Working...
                X