Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bij elkaar plaatsen grote gele kwikstaart

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bij elkaar plaatsen grote gele kwikstaart

    Op advies van de verkoper het koppel grote gele kwikstaarten deze winter apart gezet. Wanneer kunnen ze weer bij elkaar? Welke maand?

  • #2
    Probeer de zoekfunctie eens. Er is al veel over de kwikstaart geschreven.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      De man op de volgende link doet dit eind maart.
      Last edited by ele; 28-02-2020, 22:29.

      Opmerking


      • #4
        Had ik al gedaan maar vind over dit onderwerp niets. Wel dezelfde vraag van iemand anders, zonder antwoorden. Een antwoord is dus nog steeds welkom.

        Opmerking


        • #5
          Heb je bij de SEC en de BEC al gekeken?
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              hoi marc,weet niet of je man al een zwarte keelvlek heeft maar eerder hoef je het niet te proberen.Kwikstaarten hebben nog een voorjaarsrui waarbij ze in broedkleed komen.Heb ze al jaren maar nooit om deze tijd gekoppeld.
              Kunt beter nog een week of zes wachten of in ieder geval tot de pop met nestmateriaal rondvliegt.
              Ze kunnen binnen een paar tellen elkaar ernstig toetakelen of doodbijten,je bent er eerder een kwijt dan dat je weer een nieuwe hebt.Trek er zelf een dag of wat voor uit en doe ze alleen onder toezicht samen en eerste paar nachten weer apart omdat ze meestal vroeger wakker zijn dan ik.Heb ze ook niet naast elkaar zitten in de winter omdat ze dan de hele winter door het draad met elkaar vechten.Als je ze dan bij elkaar doet grijpen ze hun kans.
              Op verschillende duitse site,s is volop informatie te vinden,effe googlen op gebirgstelze.
              Weet niet of je er wat aan hebt maar zo doe ik het.Ook bij sommige andere insecteneters en in dezelfde periode.

              mvg eddie

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9

                  Opmerking

                  Working...
                  X