Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaadvoer Valkparkiet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Ik geef nu een combinatie van nutri-berries en Harrison's pellets.In de ochtend begin ik met het geven van 2 Nutri-berries en de rest van de dag pellets en voor het slapen gaan weer 2 nutriberries.Alleen is ze alweer in gewicht aangekomen....ze weegt nu 5 gram meer dan de laatste weging namelijk 111 gram....En ze is echt een beetje mollig.Ze vliegt best veel op een dag.Ik geef dus 5 gram pellets en 4 berries en van de pellets gaat de meeste dagen maar de helft op.Ik hoop toch dat ze nog wat zal afvallen.

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door jhjacobs Bekijk Bericht
      nadeel was wel dat ik vijf keer per dag het water moest verversen hihi.
      Dat heb ik met 2 Engelse parkieten die de hele dag op en af gaan zwemmen en het water vervuilen.Ik kan niet kijken of het olympisch zwemteam zit weer in het water.Wij hebben een Lixit waterbad wat tevens dient als drinkbak(apart drinkbakje word niet begrepen...),dus ik moet het steeds vers en schoon houden.

      Opmerking


      • #18
        Mijn valkparkiet is letterlijk gestopt met eten sinds gisteren.Gisteravond nog wat aangekeken,maar nergens had ze blijkbaar trek in.Vanochtend om half 6 vers voer gegeven en om half 10 was het nog compleet onaangeraakt.Gekeken of ze wat grasparkieten zaad wilde,daar heeft ze een heeeel klein beetje van gegeten en toen ben ik in de auto gesprongen en heb weer Xtra Vital voor haar gehaald en daar is ze echt letterlijk gelijk op aangevallen en heeft ze gegeten.(Godzijdank!)Het is voor mij wel klaar,ik wil niet te snel opgeven met pellets maar ga er ook geen vogel aan opofferen,dan maar zaad.Zou wel graag iets willen voeren wat beter zal zijn,maar daar ga ik nog wel eens achteraan.

        Opmerking

        Working...
        X