Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook is er weer ( maar of je daar nu zo blij mee moet zijn!?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ook is er weer ( maar of je daar nu zo blij mee moet zijn!?)

    Hai vogelliefhebbers,

    Ook Agaat, is er weer. Ooit hier lid geworden voor aanschaf kanarie ( Swoofy) die helaas door een moelijke rui, niet oud is geworden.

    We hebben sindsdien wel altijd vogels gehouden. En inmiddels 8 jaren tevreden met onze lieve tamme kanarie Fierro, die we gered hebben van een vreselijke kweker ( ik noem geen namen) Fierro zat daar in een vreselijke situatie, beestje was het laatste hoopje en werd door zijn bouw ( die volgende de kweker mislukt was) apart gezet. In een kweekkastje. Ik kon dit niet langer aanzien en heb Fierro mee genomen. Het arme beestje was doodsbang, kon niet vliegen, plukte zijn veertjes uit( wist niet dat kanaries dat ook deden!) maar met veel geduld, praten, een ruime kooi, vrijheid om te vliegen en heel veel liefde, is Fierro ( een duitse kuif kanarie) inmiddels een schattige, zeer tamme, en vrolijke vogel. Die ons veel plezier geeft.

    Mijn man heeft zijn wens uitgesproken om in onze grote tuin een voliere te bouwen, en zodoende natuurlijk voor advies alhier terecht gekomen.

    Wilde even doorgeven, dat ik er weer ben en hoop dat het goed gaat met jullie allemaal.

    Tot snel

    Gr

    Agaat en Jay
    * Auteur en Clown, www.agathajeuring.nl *

  • #2
    welkom terug......
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking

    Working...
    X