Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Kakariki koppel uit een nest?

Junior lid
    Thanks
    0

Kakariki koppel uit een nest?

Goedemorgen!

Wegens een fataal ongeluk hebben mijn vriendin en ik onze Kakariki v/d week helaas in moeten laten slapen. Nu mogen we rond Januari waarschijnlijk een nieuw beestje uitzoeken, en willen dit keer voor een koppeltje gaan. Hier had ik wat vraagjes over.

1. Aangezien onze laatste vogel met enig regelmaat los zat (lees minimaal 4 uur per dag) hebben we momenteel een ”Ferplast Giuiletta 5“. Voor een koppel hebben we uiteraard een nieuwe kooi nodig en wil graag iets soort gelijks, maar dan twee keer zo hoog. Hebben jullie tips voor winkels die handelen in binnen volières? Heb de juiste nog niet op internet kunnen vinden.

2. Mochten we dit keer een koppel willen, zou dat dan ook uit het zelfde nest kunnen? Of moet één van de twee ten alle tijden van een ander nest komen? We hebben verder geen kweek plannen.

Alvast bedankt,

Jelle

Senior lid
    Thanks
    1
    Tsja, ik zou altijd voor een niet verwant koppeltje gaan. Kweekplannen of niet, je hebt met levende wezens te maken, dus je kan niet 100 garanderen dat er geen jongen van komen. wel goed dat je meteen voor twee vogels kiest!

spijtig om t horen dat er iets verdrietigs aan vooraf ging veel sterkte ermee!

Soortgelijke onderwerpen

1. nestkast bij kakariki koppel
    Door ArneDv in forum Andere parkieten
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 23-02-2013, 01:57
  2. Kakariki als koppel?
    Door "De" klijne grasparkiet in forum Andere parkieten
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 24-01-2013, 19:56
  3. Gevlogen wildkleur GVH kakariki koppel
    Door peter wauben in forum Andere parkieten
    Reacties: 0