Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Frontclips waar je je front in klikt! is al eerder voorbij gekomen weet ik!!

Junior lid
    Thanks
    1

Frontclips waar je je front in klikt! is al eerder voorbij gekomen weet ik!!

Goedemorgen,

Er is al vaker over gesproken (3 jaar geleden), maar niet echt antwoord op gekomen waar je ze kan kopen.

Ik zoek voorfront clips, waar je je front in klikt. Zijn witte clips.

Onder kan ik de clips van birdsuply wel gebruiken, maar bovenin niet, daar wil ik die clik clips voor gebruiken.

Wil de frontjes netjes in de kooi laten verwerken.

Maar weet iemand waar ik die clik clips kan kopen??

Heb ze paar jaar terug bij GEON gehaald (die zaak zat toen op een industriegebied in de bollenstreek, maar tijdje later is die zaak gestopt)

Voor mij de perfecte clips, echter kan ze nergens vinden.

Tuurlijk zijn er andere oplossingen met U profiel, latjes fresen etc, maar ik heb geen frees en U profiel lastig schoonmaken.

Ook de oplossing met haakjes, of spijker ombuigen oid vind ik niet echt netjes, oke tuurlijk het kan, maar met die clips is het echt af.

Ik geef een kapitaal uit aan voorfronten ruim € 200,- dan wil ik het ook netjes monteren.

ik heb er stuk of 45 nodig.

Groet,
    Frank

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Hey Frank,

De klik clips waren idd. het laatst te koop bij Geon Schrijver, daar heb ik ze destijds ook gekocht, daarna nooit meer ergens anders gezien.

Ik gebruik ze nu niet meer maar had boven een omgekeerd h profiel, waar je eerst dan de front insteekt en dan laat rusten op de clips onder, jij zou hetzelfde kunnen doen alleen nu dan met de clips van Birdsupply(transparant)of van de firma Heesakkers(wit)https://www.firmaheesakkers.nl/product/fronthouder/

Zelf heb ik nu h profiel onder en boven.

Hier nog 2 foto's met de oude situatie bij de kooien(op de foto links).
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails 20161205_211233.jpg   20180315_093347.jpg  

Junior lid
    Thanks
    1
    Hallo micheal,

Dank voor je reactie. Kan de fotos niet openen helaas. Weet jij hoe dat moet?

Stuur ze anders naar Franktroep@gmail.com zowel van de oude situatie en zoals je het nu hebt.

Dank voor de moeite.
    Groet,
    Frank
    Laatst gewijzigd door frank; 25-10-2019 om 12:29.

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Waarschijnlijk kijk je dit bericht op je telefoon? Dan zijn ze niet te openen alleen volgens mij op een PC of laptop.

De nieuwe situatie zie je ook op de foto's(rechts), daarbij gebruik ik zowel boven als onder een h profiel en sluit het front er tussen en zijn de fronts dan zijwaarts te verwijderen.

Zit nu op mijn werk en heb maar een paar oude foto's, ga van het weekend even wat duidelijk foto's voor je maken, en stuur ze naar je mailadres, dus even geduld.

Groetjes en een fijne dag.
    Laatst gewijzigd door populier; 25-10-2019 om 13:27.

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    463
    Via je telefoonmenu even desktop site aanvinken. Dan zijn de foto,s wel te zien.

Junior lid
    Thanks
    1
    Dank voor de tip

Soortgelijke onderwerpen

1. frontclips
    Door josmo in forum Kweek- en broedkooien
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 29-03-2016, 11:12
  2. Wie weet waar de St. Helenafazantjes vandaan komen nu?
    Door Marx in forum Tropische vogels
    Reacties: 19
    Laatste Bericht: 14-07-2009, 21:37
  3. Front voor zelfbouw broedkooi, waar koop jij die?
    Door evanhamersveld in forum Kweek- en broedkooien
    Reacties: 28
    Laatste Bericht: 24-02-2008, 21:25

Forum Rechten