Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kennismaking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kennismaking

    Goede avond,
    Ik ben Lennard, ik ben 22 bijna 23, kom uit de mooie Betuwe en heb al veel met vogels gekweekt van mn 16e tot 18e.
    De soorten zoals Japanse meeuwen, zebravinken, diamantduiven, senegalduiven, kwartels. Verder ook spitsstaartamadines gehad en diamantvinken. Met de laatste 2 nooit succesvol een nest gekweekt.
    Hierbij ook wat vogels tam gemaakt voor mezelf(jonge parkiet en valkparkiet).

    Vervolgens gestopt ivm tijdgebrek.
    Helaas zijn alle kweekspullen weggedaan door mn vader(nam erg veel ruimte in).

    Ik ben sinds een klein maandje weer aan mijn verslaving begonnen en heb nu eens de kweek gericht op 4 diamantvinken waar ik nog niet zeker van weet of ik 2 man en 2 pop heb. Ook heb ik nog een koppel grasparkieten. Ook een koppel. Of ze samen het nest induiken zal mij nog verbazen want het vrouwtje wil alleen gevoerd worden en geknuffeld worden en verder heeft ze nog geen interesse in nageslacht. Maar dat komt nog wel denk ik.

    Ik heb me hier aangemeld omdat ik graag meer wil weten over de diamantvinken en ook graag wil leren van andere vogelliefhebbers en aan andere liefhebbers. Maar alleen hetgeen ik zeker weet

    Met vriendelijke groet,
    Lennard

  • #2
    Welkom hier Lennard.....
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      [COLOR="#0000FF"]Welkom Lennard, dat je hier mag vinden wat je zoekt[/COLOR].

      Opmerking

      Working...
      X