Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kleurslag is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke kleurslag is dit?

    Komt uit een koppel roodborst
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    niemand ?

    Opmerking


    • #3
      Hallo, reactie op dit forum is vaak minimaal. Ik heb vroeger op dit forum gezeten, toen werd er gekletst en gereageerd bij het leven. Denk dat het forum nu een beetje is doodgebloed, want bijna niemand reageert, ook niet op mijn berichten.

      Volgens mij is jouw dwergkwartel gewoon een wildkleur hen.
      Last edited by Troetelduifje; 23-10-2020, 17:13. Reden: schrijffout
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking


      • #4
        Ja, steeds minder bezoekers. Jammer, Ik weet dat er een paar jaar geleden mot hier was. Zoveel kennis is verloren gegaan.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door pico Bekijk Bericht
          Ja, steeds minder bezoekers. Jammer, Ik weet dat er een paar jaar geleden mot hier was. Zoveel kennis is verloren gegaan.
          Ah jakkes, mot. Daar houd ik niet van. Ik van van maart 2016 tot maart dit jaar niet meer met vogels bezig geweest. Dus ook niet meer op dit forum. Misschien nieuw leven inblazen door alle topics van voor 2019 te verwijderen en vragen die mensen hebben gewoon te beantwoorden in plaats van te verwijzen naar oude topics met 36 bladzijdes aan reacties. 😘
          En oude leden die al meer dan een jaar niet meer actief zijn er misschien uit gooien ( na dit eerst vriendelijk te hebben medegedeeld natuurlijk) en zo het hele forum eens opschonen.
          Andere look geven misschien.... zijn gewoon maar tips hoor. 👍🏻😉
          'Vliegde ik?'
          -'Nee, je valde.'

          Opmerking


          • #6
            Slecht idee.
            Dan ben je de hele database kwijt.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking

            Working...
            X