Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik en mijn Engelse parkieten komen ons voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Ik en mijn Engelse parkieten komen ons voorstellen

    Goedemorgen,mijn naam is Nathalie en ik heb sinds oktober 2018, 2 Engelse parkieten,een blauwe en een lutino.De blauwe is overduidelijk een vogel met polyoma,hij had bij aankoop zag ik thuis pas(ik ben geen expert helaas)dat hij korte vleugels had en 1 verfromfraaide staartpen.Op dit moment heeft hij aan zijn vleugels wel iets langere pennen maar die zijn erg gerafeld en rommelig,hij kan dan ook beslist niet vliegen.Hij woont in een kooi van 100 breed x 58 diep x 100 hoog en we hebben echt een parcour voor hem gemaakt dmv touwen en stokken zodat hij fladderend en klimens overal kan komen.Het is een hele lieve vogel en kwettert de hele dag door.Het is trouwens net als de lutino een mannetje.De lutino is wat klein uitgevallen voor een Engelse,maar hij kan wel goed vliegen,alleen omdat de blauwe niet kan vliegen wil de lutino helaas ook de kooi niet uit,ze willen echt samen blijven,dat is dus wel erg jammer want ik zou het ze beide erg gunnen om dagelijks lekker door de woonkamer te vliegen,maar wat ik ook probeer de lutino wil niet alleen uit de kooi.Ik heb hiervoor enkele jaren twee normale grasparkieten gehad,maar om eerlijk te zijn vind ik de Engelse echt veel leuker in hun doen en laten.Ik heb met de lutino wat problemen mbt voeding en zal daarvoor een topic openen.Tot schrijfs!

  • #2
    [COLOR="#0000FF"]Welkom Nathalie , ben benieuwd welke ervaringen er zoal te delen zijn.[/COLOR]

    Opmerking


    • #3
      Bedankt Eduard,ik heb mijn vraag bij voedingssuplementen gezet.Hopelijk kan iemand me hiermee helpen.

      Opmerking


      • #4
        Welkom hier Nathalie.....
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking

        Working...
        X