Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gezelschapsvoliere met zoveel mogelijk kleur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Gezelschapsvoliere met zoveel mogelijk kleur

    Beste mensen

    Ik ben van plan deze zomer een gezelschapsvoliere te bouwen van 3m lang op 2m breed en 2 m hoog vlieggedeelte en 1m op 1m op 2 hoog binnenhok met daarbij nog een gesloten hok van 2m lang op 1m op 2m hoog waarin meerdere broedkasten zullen geplaatst worden.

    Ik en mijn vriendin houden van kleurrijke vogels,wij hebben reeds 6 kanaries(in verscheidene kleuren) deze gaan tijdens het broeden apart en zijn 2 mannen en 4 poppen en 2 chinese dwergkwartels op de grond

    Ik zoek nog enkele kleurrijke vogels die erbij kunnen

    zelf dacht ik aan een koppel bourkes(ik weet kromsnavel maar velen houden die perfect samen) een koppel bloedvinken en een koppel distelvinken

    Zou dit kunnen en zijn er mensen die eventueel nog andere suggesties hebben van vogels met kleur in een buitenvoliere


    Mvg

  • #2
    Voor vogels met kleur zou je Gouldamadines kunnen nemen.

    Opmerking


    • #3
      Hebben deze geen vervarmd nachthok nodig?

      Opmerking


      • #4
        Als je ze nu aanschaft kunnen ze wennen. Ik heb ze in de voliere en ze kwamen zelfs met de vorst niet naar binnen.
        Ik had zelfs met kerst nog jongen in een nest liggen (wat uiteraard niet de bedoeling was) maar niet opgemerkt en zelfs die zijn grootgekomen.

        Opmerking

        Working...
        X