Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelmarkt EXPO hal Assen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelmarkt EXPO hal Assen

    Op zaterdag 23 maart a.s wordt weer de alom bekende vogelmarkt van "Vogelweelde" Meppel e.o gehouden in de EXPO hal De Haar 11,Assen bereikbaar via(A28)afslag 32a Assen-zuid.Een markt door liefhebbers voor liefhebbers. Info www.vogelweeldemeppel.com
    Last edited by Jan Vriend; 17-03-2019, 11:44.

  • #2
    Ik ga waarschijnlijk heen. Niet voor vogels maar voor andere spullen. Ik was er vorig jaar, maar toen veelbetekenend wat tegen.

    Opmerking


    • #3
      Ik ga zeker heen
      Is wat kleiner opgezet maar aan keuze geen gebrek
      verleden jaar heb ik hier ook 6 Isabel sijzen weggehaald
      Europese Cultuurvogels

      Opmerking


      • #4
        Hoi, ik zoek nog een vogeltje dus ga ook.

        mvg eddie

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Bruijn Bekijk Bericht
          Ik ga waarschijnlijk heen. Niet voor vogels maar voor andere spullen. Ik was er vorig jaar, maar toen veelbetekenend wat tegen.
          Ik zie net pas dat er bij het typen op mijn iPad weer wat fout is gegaan. Veelbetekenend moet zijn, viel het wat tegen. Ik was trouwens vorig jaar pas wat later in de ochtend aanwezig.

          Opmerking


          • #6
            Vandaag weer een gezellige vogelmarkt in Assen.

            Opmerking


            • #7
              Ben vandaag geweest en het was best druk, maar helaas heb ik niets gevonden. Ik vond het aanbod aan rechtsnavels tegenvallen. Kromsnavels waren er genoeg te koop. Al met al, was het wel weer even leuk.

              Opmerking


              • #8
                Hans, waar ben je naar op zoek ?
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Niet specifiek naar iets Ton. Ik hoop altijd ergens tegenaan te lopen. Ik wil eventueel een aantal Dornastrildes erbij hebben. Ik had die in mijn vorige voliere ook en vond het erg leuke vogeltjes, ook om te zien. Je vindt ze helaas niet zo makkelijk. Zag er gisteren wel een paar zitten, maar dat waren naar mijn mening allemaal mannen.

                  Opmerking


                  • #10
                    Ben er gisteren ook geweest
                    Ik was er om 8 uur

                    Ik heb niets gekocht ik heb de laatste vogels die ik over had mee genomen voor bevriende kwekers

                    Er komen wel steeds meer exotische vogelsoorten wat toch wel mooi is
                    Europese Cultuurvogels

                    Opmerking

                    Working...
                    X