Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: led

Stamgast populier's Avatar
    Thanks
    56
    Dank je Ton,

Ben ook erg blij met de set-up, afgelopen zomer alles maar even goed aangepakt qua verlichting, had een mengelmoes van allerlei soorten verlichting en nu alles op led met 1 controller.

Ook even de kooien opgepimpt met nieuwe fronten en nu is alles weer lekker fris.

Senior lid
    Thanks
    3
    Dank je wel.
    Ik had een voorgeprogrammeerde dimmer gekocht, maar op een of andere manier had de bijgeleverde USB geen voorgeprogrammeerde tijd (onthouden).
    Gelukkig wel het programma (PLED V3.1)
    Mijn schoonzoon was hier en nam de USB mee. Trots belde hij mij op dat hij een mooi schema voor me had gemaakt, samen paste we het wat aan
    Toen hij de volgende ochtend met de USb stick bij mij kwam, stond er merkwaardig genoeg weer niets op. (Voodoo)
    Hij heeft toen direct een ander schema voor me gemaakt.
    Gisterenavond proef gedraaid. Het licht ging een uur te vroeg uit. Er zit dus nog wel een foutje ergens.
    Ik zie dat je niet veel verschillende tijden heb ingesteld.
    Ik dacht 's ochtends langzaam aan en 's avonds langzaam uit.

Wat lichtsterkte betreft. Lindhorsttrading, waar ik dit systeem heb gekocht gaf als voorbeeld ook 60% net als jij. Ik dacht overdag 100%, maar dat hoeft dus niet.
    Zodra het helemaal goed werkt zal ik je dit laten weten.
    Ik had je kooien vroeger al eens gezien, toen vond ik het mooi en nu ook weer.
    Bedankt

Senior lid
    Thanks
    3
    Ziet er zeker top uit! Ik vind allemaal dezelfde kooien een mooi strak gezicht. Ik ga binnenkort mijn kooien ook voorzien van led verlichting want het is nu te donker denk ik. Ik moet nog kiezen of ik voor tubes of led-blokjes ga en hoeveel ik nodig heb. Ik weet niet wat praktisch handiger is en voordeliger? Het gaat om deelbare kooien van 165x50x40.

Senior lid
    Thanks
    3
    Ik was in Zwolle, maar door omstandigheden had ik geen tijd voor licht.
    Een vriend met wie ik was had een dimmer ed, die bij linthorsttrading ten toon stond gesteld. Ik nam een folder mee en heb die man toen een email gestuurd met wat ik wilde.
    Hij adviseerde mij per email en deed een prijsopgave erbij.
    Contact was goed.
    Ik koos voor led met bevestiging met clips
    https://www.linthorsttrading.nl/
    Er zullen wel meer handelaren zijn.
    Succes

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Forum Rechten