Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogelopvang of herplaatsing na overlijden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogelopvang of herplaatsing na overlijden

    [COLOR=#333333]Hallo,
    Door psychische problemen, ben ik er lichamelijk behoorlijk slecht aan toen en ik kan hierdoor overlijden.[/COLOR]
    [COLOR=#333333]Ik weet alleen niet hoe ik kan zorgen dat mijn kakariki's een goed thuis krijgen, dus ik vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben of instanties weten waar je terecht kan voor opvang en herplaatsing.

    Alvast bedankt[/COLOR]

  • #2
    Door psychische problemen.
    Oorzaak bekend dus
    Gevolg lichamelijke problemen
    Ok maakt niet uit welke deze zijn,
    MAAR als jij je zorgen maakt over je vogels en wie ben ik om daar aan te twijfelen dan is het allerbelangrijkste om te zorgen dat we de oorzaak van je problemen aanpakken.
    Je voelt je meer dan beroerd, geen zin om te leven? Waarom zou je, niemand geeft om je en je bent alles kwijt wat je lief was.
    Als je dit bekend voor komt dan moet je dat aanpakken.
    Ik ken genoeg mensen die hiermee te kampen hebben gehad. Ik zelf ook.
    Maar je kan er boven op komen. En dan kan je je liefde weer geven aan je kakariki's.
    Wie kan er zo goed voor je zorgen als jijzelf?
    Je weet net zo goed als ik dat een ander het nooit zo goed zal kunnen als jijzelf.
    Dit is mijn antwoord op je vraag.
    Als ik je verder kan helpen dan hoor/lees ik dit graag.
    Je kan op me rekenen. Niet wat die kakariki's betreft (ik weet niet eens wat voor soort vogels dit zijn. Niet zoiets als kanaries he?)

    Opmerking


    • #3
      Hallo Pico,
      Bedankt voor je reactie
      Kakariki's zijn een parkietsoort uit Nieuw-Zeeland. Zijn erg gezellig.

      Opmerking


      • #4
        Hoi,
        ik heb maar eens Google geraadpleegd en inderdaad een heel leuk vogeltje

        Opmerking

        Working...
        X