Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wel of niet nu al buiten kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wel of niet nu al buiten kweek

    nu beginnen met buitenkweek kanarie,s
    kanarie,s zitten het hele jaar hier buiten in de voliere. nu de afgelopen 2 weekjes merk ik dat de mannen kanarie,s door het dolle zijn . zitten mekaar achter na . ( dit is normaal gedrag .
    maar nu ik merk ook nu aan de popjes dat ze willen nestelen mannen en popjes zitten het jaar door allemaal bij elkaar , normaal begin ik zo eind maart begin april met de buiten kweek.

    zou het nu ook al mogelijk zijn of raden jullie het nog af en de kweek buiten nog uitstellen .
    alvast bedankt
    wat heb ik een leuke hobby .
    juist vogels houden :) :)

  • #2
    Het is heel verleidelijk om ze nu met dit mooie weer te laten nestelen. Dat heb ik zelf ook. Maar het kan met het weer
    nog alle kanten op en de nachten zijn nog lang voor de jongen.
    Ik wacht af tot april.

    Opmerking


    • #3
      Met de dag lengte februari hebben de ouders in het gunstigste geval 9 uren de tijd de jongen te voeren en zullen deze dus 15 uur zonder moeten.

      Opmerking


      • #4
        Ik denk dat je het antwoord wel weet.

        Je kan nu beginnen, en het gaat goed.

        Of het word weer kouder, en word het niets.

        Ik zou nog even wachten.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          ja wist het eigenlijk al .
          paar popjes waren toch aan het nestelen gegaan in de kunstkerst bomen .
          nestel goed lag er zo niet veel . dus eitjes vielen op de grond . heb sinds 1 week nu de nest kasjes toch maar opgehangen normaal doe ik dit dus pas einde maart 1e week april
          wat heb ik een leuke hobby .
          juist vogels houden :) :)

          Opmerking

          Working...
          X