Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen

Junior lid
    Thanks
    0

Even voorstellen

Goedemiddag,

Mijn naam is Marius en woon in Assen. Ik ben sinds twee en half jaar in het bezit van een koppel Caique. Het koppel heeft het bij mij ontzettend goed en ik ben ook erg blij met ze.
    Toch is het niet allemaal rozengeur en maneschijn. 2 buren geven aan dat ze de vogels toch te veel lawaai vinden maken. Het is naar hun zeggen meer het soort geluid dan het volume. Ik begrijp de buren wel en heb met de buren afgesproken dat als ik een geschikte plaats voor ze kon vinden de vogels weg zouden gaan.
    Na een zoektocht van een halfjaar heb ik een geschikte nieuwe eigenaar gevonden. De vogels gaan naar een zorgboerderij die gerund wordt door een dierenarts en deze mevrouw kan de vogels alles bieden.

De reden dat ik mij bij dit forum heb aangemeld is dat ik nu iet anders wil voor in de volière en het binnenverblijf. Ik heb al een beetje door jullie forum heen gebladerd voor ik mij heb aangemeld en ik heb sterk de indruk dat dit een gezellig en leuke forum is, met mensen die graag anderen voorzien van bruikbare tips en tools.

Ik zal in het forum gedeelte buitenvogels mijn situatie aan de hand van foto's duidelijk proberen te maken. Dan zal ik heel graag jullie mening willen horen over wat ik het beste in mijn volière zal kunnen houden.

Alvast bedankt en ik ben erg benieuwd.

Groet, Marius

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    284
    Welkom hier Marius....

Senior lid Antoine1's Avatar
    Thanks
    4
    Welkom en veel plezier op het forum.

Senior lid
    Thanks
    2
    Welkom Marius en veel plezier hier met lezen en vragen stellen.

Forum Rechten