Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bodembedekking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bodembedekking

    Ik heb sinds een paar weken geen zand meer op de bodem van de kooien, maar een soort papier.
    Ik moest bij de bestelling ten minste 250 vel bestellen. Leek veel, maar het vliegt eruit.
    Mijn vogels nemen minstens twee keer per dag een bad, daarna zijn de kooien ongelooflijk nat. Geen probleem, maar het papier vervang ik wel iedere keer. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Doen jullie dit ook?

  • #2
    Neem aan dat je honingraat bodempapier bedoeld?

    Dat heb ik inmiddels ook al weer een paar jaar, en dat bevalt prima, bij mij wordt het door het badderen ook zeiknat maar ik laat het gewoon liggen, het papier is in no time weer kurkdroog, dat hoef je echt niet steeds te vervangen, waar ik het bestel wordt het op maat gesneden en moet je minimaal 500 vel per maat afnemen.

    Ik bestel 3 pakken van 500 in verschillen maten en doe daar zeker een half jaar mee als het niet langer is.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Ik ben ook van plan om voor mijn kweekkooien honingraatpapier te gaan gebruiken. De beukensnippers vliegen er doorheen en is dan natuurlijk behoorlijk prijzig. Ik moet nog even een goed adresje zien te vinden.

      Opmerking


      • #4
        Had jij niet Heesakker kooien Hans? Dan kan je ze bij Topvoer.nl bestellen daar hebben ze ze op maat liggen en zijn niet zo duur geloof ik.

        Topvogelvoer.nl is een webshop met een zeer breed en specifiek assortiment voor vogels. Wij proberen voor uw vogels de beste kwaliteit te bieden wat er te verkrijgen is tegen gunstige prijzen!
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          Dank voor de tip. Ik heb deels Heesakkers kooien en sinds kort een deelbare G&O erbij van 140x50x40. Deze laatste wilde ik eens testen en vergelijken met de Heesakkers kooien.

          Opmerking


          • #6
            @ Populier.
            Ik heb ook bij topvogelvoer besteld. Ik dacht dat ik 250 vel had besteld en geen 500, maar misschien vergis ik mij.
            Inderdaad op maat gesneden en snelle bezorging.
            het papier is inderdaad zeiknat en dat is in no time opgeruimd, maar ik laat het nu ook maar liggen . Niet meer 2 keer per dag verversen.

            Opmerking


            • #7
              @Pico ik denk dat je gewoon 250 vel hebt besteld, zo staat de webshop in gesteld,
              er kan ook voor 500 gekozen worden, ik bestel ze bij de Birdshop Eindhoven omdat ze daar voor gesneden hebben liggen voor mijn DM kooien, voor mijn Van Keulen lades moeten ze opmaat gesneden worden en is er een minimum afname van 500 stuks.
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking

              Working...
              X