Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regio show Noordwest-Overijssel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Regio show Noordwest-Overijssel


  • #2
    zijn de punten waar op ze keuren, dan zo verhoogd, of was de kwaliteit bedroevend ?
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Als meerdere liefhebbers op verschillende shows goed spelen zoals bv de O.V.O.Met uitslagen van 92 t/m 94 punten en op deze show met moeite 90 halen geeft dit toch wel stof tot nadenken.

      Opmerking


      • #4
        Ja klopt, 92 punten is wel erg hoog
        92+ is een verkapte 92er die opgeplust wordt, maar het verschil tussen een 92er en 94er is kleiner dan een 92er en 91 punter.
        maar 90/91 moeten wel goed te halen punten zijn als je goede kwaliteit vogels hebt.
        Het is mij ook al opgevallen hoe groot soms het verschil is tussen de ene show en de andere.
        een vogel van 91 kan niet zomaar 89 worden in 2 weken als deze gelijk in kwaliteit is gebleven.
        Tenminste dat ik mijn opvatting.
        Groeten, Ben

        Opmerking


        • #5

          Opmerking


          • #6
            Hoi Jan,

            Ja klopt, maar bij sommige shows worden er 5 keer 95 punten gegeven terwijl op de show ernaast maar 3 keer 94 punten max met voor mij dezelfde kwaliteit vogels.
            Op mij komt dit over dat alles 1 a 2 punten lager gekeurd is.
            Gevoelsmatig is met 90 punten na huis gaan nog leuk, maar 89 vind ik eerlijk gezegt al een domper.
            En een vogel van 89 punten wordt toch eerder uit geselecteerd.
            Ik weet echt wel waar mijn vogels aan moeten voldoen en hoe ze zijn.
            Maar dit negatieve gevoel over punten moet niet onderschat worden.
            Groeten, Ben

            Opmerking


            • #7
              Heb zelfs het idee dat ze in de zuidelijke regionen wat scheutiger met de punten zijn dan in de noordelijke,maar dat kan natuurlijk ook aan de kwaliteit liggen, misschien dat een student zich hier is in kan verdiepen.

              Opmerking


              • #8
                Dan moeten we de zuidelijke keurmeesters iets noordelijker inzetten
                Groeten, Ben

                Opmerking


                • #9
                  Met dit digitale tijdperk moet het toch mogelijk zijn dat de keurmeesters op "hun" tablet invoeren hoe vaak ze 95 punten geven, rolt er vanzelf wel uit wie geregeld de maximale score geven en op welke shows.

                  Opmerking

                  Working...
                  X