Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelmarkt boskoop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogelmarkt boskoop

    zaterdag 1 december is er weer een vogelmarkt in Boskoop.

    je bent weer van harte welkom
    groet Ries

    www.vogelmarkt.nl

  • #2
    Dag Ries,
    wat is het toch? Als je daar om zeg maar half elf komt ben je al te laat. Zijn de meeste handelaren al aan het opruimen.
    Is het geen idee om voortaan maar om 10 uur te beginnen.
    Sommige mensen moeten van ver komen

    Opmerking


    • #3
      dat willen de handelaren niet, die willen s`middags weer in de winkel staan denk ik.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4
        Ja, dat zou een verklaring kunnen zijn. Jammer

        Opmerking


        • #5
          hoi Pico
          net wat Ton zegt klopt. wij doen er alles aan om de handelaren binnen te houden maar hoop bezoekers kommen vroeg daarom is het om half 11 al rustig en gaan de handelaren inpakken . wij houden de achterdeur al tot 12 uur dicht maar ze gaan gewoon door de voordeur naar buiten. daar kan je ze niet tegen houden.
          groet Ries

          www.vogelmarkt.nl

          Opmerking


          • #6
            Bedankt voor je uitleg. Tja, jammer meer kan je niet doen.

            Opmerking


            • #7
              Ja Pico, lekker vroeg opstaan zaterdag, en om 8 uur voor de deur staan.

              Dan mis je niets......
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                zaterdag 2 februari is er weer een vogelmarkt in Boskoop . U ben weer van harte welkom.
                tevens is er voor de vogelhandelaren weer ruimte beschikbaar heb je interesse om ruimte te huren kijk even op de website voor de contactpersoon.
                groet Ries

                www.vogelmarkt.nl

                Opmerking

                Working...
                X