Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nagels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nagels

    Hoi,

    Het viel ons op dat de nagels aan 1 pootje van ons kanarie mannetje vrij lang zijn, te lang denk ik. Hebben aan de buitenkant van de kooi altijd stokjes hangen met dat soort van schuurpapier zitten (volgens vliegen regelmatig rond) en zitten ze ook wel vaak op. Heb het nu ook op een van de houtenstokken aan de binnenkant gedaan, is dit voldoende? Of moeten we ze echt knippen, en zo ja kun je dit als leek doen. Of kun je bv beter naar de dierenarts?
    Wat mee speelt is dat ze sinds deze week een nestje hebben en het mannetje met zijn ene pootje in nest materiaal blijft vast zitten (zo kwamen we er achter). Willen niet dat hij er wat aan overhoudt, of het nestje/de eitjes.

  • #2
    Ik knip ze altijd zelf maar wel goed opletten niet te ver knippen.
    Op internet staan wel afbeeldingen tot hoever je kan knippen.

    Opmerking


    • #3
      knippen is simpel in de nagel zie je de bloedbaan zitten daar moet je ietsje voor blijven met knippen

      Opmerking


      • #4
        Bedankt! Hebben geknipt bij het vrouwtje (die is het meest tam), ze vond het echt niet leuk maar het is wel goed gegaan. Nu de moed verzamelen om het mannetje te doen.

        Opmerking


        • #5
          goed gedaan, hoe meer je het doet, hoe makkelijker het gaat.........
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking

          Working...
          X