Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bindsen astrildes welk geslacht?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bindsen astrildes welk geslacht?

    Ik heb eind vorig jaar een koppeltje binsen gekocht maar ik heb t vermoeden dat t twee vrouwtjes zijn ipv een koppeltje. T lukt niet om de foto's erbij te zetten vandaar de link

    https://drive.google.com/folderview?id=1NemQ8NBW7MkNENwysFhgcZvi13AYY_s2
    Alvast bedankt voor t meedenken

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door robencorine Bekijk Bericht
    Ik heb eind vorig jaar een koppeltje binsen gekocht maar ik heb t vermoeden dat t twee vrouwtjes zijn ipv een koppeltje. T lukt niet om de foto's erbij te zetten vandaar de link


    Alvast bedankt voor t meedenken

    Beste,
    Denk ook dat het 2 poppen zijn, tevens vindt ik de pop van foto 1 er wel slecht uitzien.

    Opmerking


    • #3
      Dit zijn duidelijk 2 popjes, had graag verteld dat het niet zo was maar het is overduidelijk. Even bij de kweker vragen of je er eentje mag omruilen. Overigens zou ik het voorste popje op de 3e foto houden deze ziet er het beste uit. Iets wat me wel opviel is dat de nagels veel te lang zijn maar dan ook echt veel te lang. Dit kan heel slecht zijn voor de vogels dus knip deze! Durf je dit zelf niet dan even iemand regelen, maar hier moet echt iets aan gedaan worden, anders kunnen ze vast komen te zitten en breken ze hun nagels of erger hun pootjes.

      Opmerking

      Working...
      X