Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geslacht europese sijsjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Geslacht europese sijsjes?

    Ik heb een koppeltje europese sijsjes gekocht. Tenminste dat was de bedoeling. Ik twijfel nu echter of het wel echt een koppeltje is. Wie kan mij helpen?

  • #2
    Welke ik als man hebt gekocht:


    Opmerking


    • #3
      Welke is als pop heb gekocht:




      Last edited by Stefb1995; 10-08-2018, 18:06.

      Opmerking


      • #4
        ..........
        Bijgevoegde Bestanden

        Opmerking


        • #5
          lijken mij 2 mannen wildkleur,..... zijn ze goed geringd of is het wildvang?!
          (2.5 mm breekring van erkende bond zoals bv NBVV/BEC/AOB)

          Foto's zijn voorbeelden van internet!
          Last edited by Saab; 10-08-2018, 21:26.

          Opmerking


          • #6
            Hoeveel heb je ze van te voren bekeken op internet en bij de kweker? Ik weet eigenlijk zeker dat het 2 mannen zijn zo aan de foto te zien, de pop heeft geen zwarte kop(kuif).

            Ik zou dan terug gaan naar de kweker voor een pop. Wel apart want de kweker hoort dit toch wel te weten, het verschil is best duidelijk.

            Opmerking


            • #7
              Bedankt voor de reacties. Ze zijn wel gerind met officiele ringen. Ik heb ze al tijdje geleden gekocht alleen omdat ze nu niks doen begon ik te twijfelen. De ene is wel veel lichter zwart en de verkoper zei dat het een pop was. Dus ik geloofde dat want ik heb verder nooit europese sijsjes gehad.

              Opmerking


              • #8
                [COLOR="#0000FF"]Als ze erg jong waren heeft dat veroorzaakt dat er een nog het kleed van de pop droeg.
                Dat lijkt zeer erg aan elkaar.[/COLOR]

                Opmerking


                • #9
                  Nee ze zijn van 2017 en 2016. Dus dat kan het niet zijn. Ik heb ze in mei 2018 gekocht

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Stefb1995 Bekijk Bericht
                    De ene is wel veel lichter zwart en de verkoper zei dat het een pop was. Dus ik geloofde dat want ik heb verder nooit europese sijsjes gehad.
                    Kan zijn dat die lichte iets van een pastel of een andere mutatie is!

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Stefb1995 Bekijk Bericht
                      Nee ze zijn van 2017 en 2016. Dus dat kan het niet zijn. Ik heb ze in mei 2018 gekocht

                      [COLOR="#0000FF"]Oude ringen hergebruiken kan dan weer wel.
                      De ene heeft een erg witte buik, die doet dat denken[/COLOR]

                      Opmerking


                      • #12
                        Wat wil een witte buik zeggen? Ik ben nu aan het zoeken naar een pop maar er staat er helaas geen te koop.

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Stefb1995 Bekijk Bericht
                          De ene is wel veel lichter zwart en de verkoper zei dat het een pop was. Dus ik geloofde dat want ik heb verder nooit europese sijsjes gehad.
                          Kan je nog terug naar de kweker, of was het op een markt?

                          Overigens ben ik wel een bedonderd met kleine putters, daarvan waren de ringen open geweest en weer dicht geplakt,.... alleen te zien met een goede loep! Blijft met wildkleuren altijd moeilijk.

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Stefb1995 Bekijk Bericht
                            De ene is wel veel lichter zwart en de verkoper zei dat het een pop was. Dus ik geloofde dat want ik heb verder nooit europese sijsjes gehad.
                            Kan je nog terug naar de kweker, of was het op een markt?

                            Overigens ben ik wel eens bedonderd met kleine putters, daarvan waren de ringen open geweest en weer dicht geplakt,.... alleen te zien met een goede loep! Blijft met wildkleuren altijd moeilijk. Zo zag ik eens op een markt duidelijk jonge sijzen met overjarige ringen, en ze waren erg nerveus!!!

                            Opmerking


                            • #15
                              Ik kan wel terug naar de kweker echter heeft hij geen poppen meer. Dus ik probeer eerst of iemand hem wil ruilen anders toch maar terug naar de kweker en een man terug brengen.

                              Opmerking

                              Working...
                              X