Mededeling

Collapse
No announcement yet.

europesche vogelsoorten in 1 voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • europesche vogelsoorten in 1 voliere

    Ik heb een grote beplante voliere de maten zijn 14 mtr bij 4 mtr en 2,5 mtr hoog. (moeten trouwens nog meer groen in, het is nog te weinig)
    Is het mogelijk om hier de volgende soorten te gaan houden:

    Pestvogel,Goudvink,Kruisbek, Putter,Sijs,Barmsijs, Keep en Kneu, Pallas Rose Vink.

    Is dit mogelijk ? of is het verstandig om 1 of meerdere soorten te schrappen van de lijst omdat dit onrust in de voliere geeft ?

    Ik hoor graag van jullie wat mogelijk is.

    Met vriendelijke groet.

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Hou je ook rekening met de europese soorten, dat de jongen verplicht geringd moeten worden.

      Dat je dus in de gaten moet houden, waar ze hun nesten in het groen bouwen.
      groeten Ton
      mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Denk je er ook aan dat bepaalde soorten die je noemt onderling kunnen kruisen.

          Opmerking


          • #6
            uiteraard is het van belang dat je de nesten goed in de gaten houd om te ringen, voor de rest wil ik de vogels die in de voliere komen gewoon hun gang laten gaan, dat ze dan misschien kruisen zal dan misschien wel, maar dat zien we wel.Dit kan dan in de natuur ook.
            Ik heb wel eerder gehoord dat als je putters en goudvinken in 1 vlucht doet, dat het dan niet goed zou zijn voor te kweken.
            Is dit een fabeltje of is dit waar?
            Mogelijk ook iets dergelijk met de andere soorten?
            Wat is jullie ervaringen hiermee?

            Alvast bedankt voor het reageren.

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8

                Opmerking

                Working...
                X