Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vreemd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vreemd


  • #2
    Niemand die me kan helpen?

    Opmerking


    • #3
      En de spitsstaartamadine is dat een man of een pop?

      Hier een stukje van het internet:

      Het zijn sociaal levende vogels die voor soortgenoten en maskeramadines of geheel andere vogelssoorten zelden agressief zijn.
      In mijn verzamelkooien zie ik dat soms alleen met andere roodsnavelige vogels, zoals
      zebravinken en binsen, omdat die verstoord reageren op het begroetingsritueel.
      Last edited by populier; 01-08-2018, 15:00.
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Misschien dat de ruimte een probleem is? Hoe groot of klein is de kooi?

          Opmerking


          • #6
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              Het is 1,20 lang , 60 diep en 1,80 hoog.

              Opmerking


              • #8
                Ja dat heb ik wel gemerkt dat het kan omslaan. Ben blij dat er geen gewonden zijn.

                Ja hoop snel aan de voliere te kunnen beginnen. Maar we moeten eerst een goed plan hebben. Want het komt in de veranda. Dus we moeten even kijken wat we voor bodem maken. Is nu hout, dus er moet iets op komen.

                De bedoeling is ongeveer 2 of 2,5 meter lang , 60 diep en hoogte is bovenkant veranda.
                Bedankt voor de reactie.
                Hoop dat ze dan weer samen kunnen al vind ik het wel een beetje eng.

                Opmerking


                • #9
                  Oh drie vrouwtjes is een teveel. Ik had ook in het begin drie zebravinken. Twee witte en een grijze. In hetbegin deelden ze alledrie een nestkast en zetten samen eitjes. Nadien werden ze wat te groot vermoed ik en dan ging een alleen (wit) in een nestkast. En de andere twee samen. De andere witte deelde beide nestkastjes maar het boterde iets minder met de twee anderen. (Grijze en witte die alleen in nestkast ging zitten ). Op een dag ook heel agressief gedrag bruine naar die witte die alleen broedde. Heb ze dan apart bij mijn mannelijke Bichenow's. Ze legde geen eieren meer en is na verloop van tijd dood gegaan. Nu heerst de rust. Twee vrouwelijke zebravinken en twee mannelijke Bichenow's ze verstaan elkaar goed. Vrouwtjes krijgen wel eitjes broeden serieus maar eitjes onbevrucht.

                  Opmerking

                  Working...
                  X