Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: even voorstellen

Lid Smittie's Avatar
    Thanks
    0

even voorstellen

Mijn naam is Joop Smit en woon in Raalte. Ik ben 68 jaar en heb nu voldoende vrije tijd om mijn oude hobby weer op te pakken. Vroeger als tiener hield ik al allerlei vogels. Studie, gezinnetje stichten en veel werken (zelfstandig ondernemer) nam zo veel tijd in beslag dat vogels houden niet aan de orde was.
    Twee jaar geleden heb ik weer een voliere gebouwd en schafte ik wat afrikaantjes aan. Ik heb onlangs 2 paar Mexicaanse nonpareils gekocht en ben van plan de huisvesting zo aan te passen, dat het mogelijk is meerdere koppels Amerikaanse kleurvinken te houden. De kleurvinken vind ik toch wat karaktervoller en pittiger dan de afrikaantjes, maar ik zal altijd ook wel een paar van deze vogels aanhouden.
    Vogels boeien mij mijn hele leven al. Ik film wel eens vogels en sommige filmpjes zet ik op mijn YouTube kanaal. Ook ga ik als gids mee het veld in met geďnteresseerde mensen om naar vogels te luisteren en te kijken. Via het IVN melden zich elk voorjaar weer veel mensen aan om aan deze wandelingen deel te nemen. Daarnaast heb ik gedurende vele jaren presentaties over vogels gegeven. In alle bescheidenheid kan ik zeggen dat het me steeds weer lukt om mensen (van jong tot oud) te overtuigen dat vogels toch wel zeer bijzondere dieren zijn.
    Ik heb mij aangemeld bij VogelCafé om te kunnen profiteren van de kennis en ervaring van andere vogelliefhebbers. Na verloop van tijd hoop ik ook mijn ervaringen te kunnen delen met anderen.

Hartelijke groet,
    Joop Smit
    groet, Joop

zie mijn YouTube kanaal https://www.youtube.com/channel/UCoa..._as=subscriber

Senior lid
    Thanks
    8
    Welkom Joop, dat je mag vinden wat je zoekt.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    277
    Mooi verhaal, en je hebt mooie filmpjes gemaakt.

Senior lid
    Thanks
    2
    Welkom Joop, hopelijk vindt je hier wat je zoekt. Er is genoeg expertise aanwezig dus dat moet lukken. Ik ben ook nog niet zolang bezig en ben blij met dit forum.

Forum Rechten