Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kanarie met raar oor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kanarie met raar oor?

    Hoi heb een baby kanarie niet lang geleden geboren nou zie ik dat hij een raar oor heeft
    bultje ofzo

    kanaries had ik allemaal preventief lang van te voren behandeld met bloedluis
    nu toch heel veel bloedluis in de voliere.

    alle kanaries ingespoten met 404 spray en voliere opnieuw ingespoten met anti bloedluis zooi.

    enig iedee misschien wat de baby kanarie heeft? hij werd ook uit nest gegooid voer hem nu zelf.
    want hij wil wel gewoon eten. mvg

    https://www.youtube.com/watch?v=9QgX...ature=youtu.be Video van de kanarie dus ook te zien dat rare bult

  • #2
    misschien kan je er beter voor kiezen om dutchies (roofmijten )in te zetten die eten de bloedluis op en is er niets meer van over gaan ze dood ze doen de vogels niets google maar eens ze kosten niet veel en worden met de post thuis bezorgt

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door koppig Bekijk Bericht
      misschien kan je er beter voor kiezen om dutchies (roofmijten )in te zetten die eten de bloedluis op en is er niets meer van over gaan ze dood ze doen de vogels niets google maar eens ze kosten niet veel en worden met de post thuis bezorgt

      thanks zal ik gaan doen! kleintje is helaas toch dood gegaan gelukkig anderen 4 wel gezond

      Opmerking

      Working...
      X