Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek EU vogels 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    de 1e mayor putter heeft vandaag haar 3e ei gelegd morgen na het 4e ei leg ik ze terug in het nest ik heb er nu kunsteieren in
    Europese Cultuurvogels

    Opmerking


    • #17
      ik heb nu 24 jonge goudvinken bruinpastelgeel bruinpastel en witbonte en of geel bonte nog niet te zien

      Opmerking


      • #18

        Opmerking


        • #19
          ik heb veel sijzen gekweekt bij mij aten ze het allebij (diepvries)maar een voorkeur voor de pinkies ik gaf het 3 x per dag daar ik wil voorkomen dat ze bederven met de warmte dit geef ik ook aan mijn goudvinken samen met perla morbide
          met putters is het probleem dat ze vaak onder de medicatie zitten en bijna niet zonder kunnen dus je moet heel goed weten waar je ze koopt
          verder zijn ze bij de wat grotere kwekers vaak onder kanaries groot gebracht en geen natuurbroed ik heb vanaf dit jaar alleen nog maar goudvinken dit IVM ruimte gebrek voor alles

          Opmerking


          • #20
            Ik zou niet te veel geven de mannen worden wel fel tegenover de poppen door levend voer
            Europese Cultuurvogels

            Opmerking


            • #21
              Goedendag vogelliefhebbers ik stop nu met de kweek ben begonnen met 8 koppels waarvan 1 pop dood ging en een koppel niet pakte
              uit de overgebleven 6 koppels heb ik nu 55 jongen goudvinken gekweekt .
              hoe is het bij jullie gegaan ???

              Opmerking


              • #22
                Dat is een mooi resultaat.

                Hebben ze dan 3 rondes gedaan, of stop je eerder ?

                Bij mij zit de pop de tweede ronde op eieren. Vooralsnog 4 jongen
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #23
                  Nee Ton 2 rondes gedaan ik ben beperkt in mijn ruimte dus moet nu tevreden zijn

                  Opmerking


                  • #24
                    de sijzen kweek is bij mij afgelopen er zijn nog enkele poppen die willen doorgaan maar dat wil ik niet ik heb alle nesten er uit gehaald en de poppen en mannen gescheiden
                    van de 22 poppen heb ik 127 jongen




                    Last edited by bermke; 22-08-2018, 20:41.
                    Europese Cultuurvogels

                    Opmerking


                    • #25
                      Dat is een mooi resultaat man kuur je ze ook voor de rui ?

                      Opmerking


                      • #26
                        Nee kuren doe ik niet

                        Er staan kaardebol planten , teunisbloemen , kruiden en rode klaver planten in waar ze de benodigde voedingssupplementen uit halen

                        Verder 2x in de week appelazijn met knoflook door het water
                        En in de ruiperiode 2x in de week WM-forte door het water ( vitamines)
                        Europese Cultuurvogels

                        Opmerking


                        • #27
                          Goed bezig.......
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking

                          Working...
                          X