Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke kleuren krijg ik hieruit ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke kleuren krijg ik hieruit ??

    Dag allemaal ,

    Na het selecteren heb ik nog enkele vogels over en denk ik eraan om deze proberen te koppelen .
    De man is een blauwe .
    De pop is eentje die ik vorig jaar uit een koppel rood x roodmozaiek gekweekt heb .
    Iemand een idee wat hier uitkomt moest ik deze 2 koppelen en hier jongen uit krijg .

  • #2
    Blauw x rood ?

    Toverballen denk ik.
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

    Opmerking


    • #3
      Inderdaad wat Ton zegt, en wat mij betreft is dat ook wel een van de leukere dingen bij sommige soorten als kanaries zebravinken en goulds. Gewoon de verassing wat eruit komt houdt het spannend. Ik heb ooit een witte man aan een phaeo (bruine) pop gekoppeld, hier kwamen alleen maar witte vogels met bruine vlekken uit. Erg bijzondere en leuke vogels om te zien.

      Opmerking


      • #4
        Maar hebben die wel verkoop waarde ?

        Oftewel, raak je die wel kwijt ?

        Soms kan je ze beter reserve houden.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Ja dat is wel waar, ik had toevallig iemand waarmee ik onderling ruilde en beide deden we het toch niet voor de verkoop. Hij vond ze er ook leuk uitzien en zo kon ik nog wat ruilen voor een 2e pop.
          Je kunt altijd eens een ronde proberen kijken wat eruit komt en of er interesse in is, anders kun je er zelf wat houden en toch maar niet meer koppelen.

          Opmerking


          • #6
            Deze jongen zouden niet voor de verkoop zijn maar om mijn voliere te vullen.ben gewoon benieuwd wat het zou kunnen worden

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Remi11 Bekijk Bericht
              Dag allemaal ,

              Na het selecteren heb ik nog enkele vogels over en denk ik eraan om deze proberen te koppelen .
              De man is een blauwe .
              De pop is eentje die ik vorig jaar uit een koppel rood x roodmozaiek gekweekt heb .
              Iemand een idee wat hier uitkomt moest ik deze 2 koppelen en hier jongen uit krijg .
              Uitkomst is niet te voorspellen,denk kans op bonten de op glad kop "harlekijnen" lijken.

              Opmerking


              • #8
                bonte

                Oorspronkelijk geplaatst door Jan Vriend Bekijk Bericht
                Uitkomst is niet te voorspellen,denk kans op bonten de op glad kop "harlekijnen" lijken.
                Inderdaad blauwbonte eventueel toch nog witte en nagenoeg helemaal blauwe.

                Opmerking

                Working...
                X