Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging, luchtbevochtiging, stofafzuiging, enz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Afzuiging, luchtbevochtiging, stofafzuiging, enz


  • #2
    Als aanvulling er komen 18 broedkooien in met een afmeting van l x d x h
    0,80 x 0,60 x 0,50 en 0,80 x 0,50 x 0,50

    Opmerking


    • #3
      Je moet zeker ventilatie hebben een inlaat en aflaat liefst rechtstreeks buitenlucht,van uit de schuur zou ik de inlaat zeker niet doen ivm eventuele luchtjes verf, grasmachine etc. Zou er als de ruimte er voor is een keukenblokje inbouwen met kraan makkelijk met water geven en schoonmaken tevens om de luchtvochtigheid te regelen.Voor de stof afname zou je een ionisator kunnen gebruiken maar daar over zijn de meningen verdeelt.De verlichting (kunstlicht)hoeft geen probleem te zijn met het assortiment wat aangeboden wordt.

      Opmerking


      • #4
        Een kennis van mij heeft een slakkenhuis ventilator en aan de andere zijde een rooster, maar als deze ventilator aansporing dan trekt deze best veel lucht door het ventilatie rooster naar binnen, zou dit te veel kunnen zijn zodat de vogels op de trek komen te zitten?
        Ik heb aan 1 zijde een buitenmuur en aan de andere kant een veranda dus dacht ik in de buitenmuur de ventilator en in de veranda het rooster!!!

        Opmerking


        • #5
          Ik gebruik zelf een ventilator van de bouwmarkt rond 10 cm.Plaats afzuiging buitenmuur is prima ivm geluid,deze zo hoog mogelijk plaatsen.Rooster zou ik op 100 cm vloer maken.Als het kan de luchtcirculatie voor de broedkooien langs.

          Opmerking

          Working...
          X