Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voliere welke tropen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voliere welke tropen?

    Ik krijg in April een voliere met:spitstaartamadine Koppel, 1koppel roodmussen en ik dacht op de grond kwartel Koppel welke tropes zou ik er nog in kunnen die niet aggressive zijn en tussen de prijs 40 per Koppel

  • #2
    Ik dacht aan cerasamadine, Napoleonwevers, st-helenafazantjes?

    Opmerking


    • #3
      Last edited by Remco2000; 16-03-2018, 22:52.

      Opmerking


      • #4
        3m Lang 2m breed en 2m hoog en er is Dan verwarmd winterplek ik heb al langer vogels zoals zebravinken bichenowastrild japanse meeuw enzovoort ik leer wel elke dag meer en meer maar mijn ouders vinden nog dat ik te jong Ben maar je moet ooit eens beginnen

        Opmerking


        • #5
          http://www.vogelproblemen.nl/Gezelsc...20-%20koud.htm Dit is wel een goede link voor buitenvogels. Dit zijn over het algemeen de wat makkelijkere vogels ook. Ik kan Binsenastrildes en kleine cubavinkjes wel aanraden al zijn kleine cubavinkjes net even iets moeilijker qua broeden etc. en ze zijn ook wat feller. Maar binsenastrildes vind ik persoonlijk hele goede tropen om mee te beginnen. Ook driekleur papegaai amadines kunnen buiten en zijn super leuk al is het geslachtsonderscheid wel lastig dus mocht je ze willen zorg voor een goed adres met iemand die er verstand van heeft.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door YorreMDG Bekijk Bericht
            Ik dacht aan cerasamadine, Napoleonwevers, st-helenafazantjes?
            Last edited by hjoosten; 18-03-2018, 09:01.

            Opmerking


            • #7
              Er komt veel beplanting. Binsenastrild staat op mijn verlanglijstje mijn voliere is niet zo groot maar ik heb wel 50 kweekkooien ik dacht aan cerasamadine, spitstaartamadine of gordelgrasvink,of binsenastrild met andere tropen aan welke prijselijke samenstelling denken jullie

              Opmerking


              • #8

                Opmerking

                Working...
                X