Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Mijn voliere

    Ik Ben yorre en ik Ben 12 jaar oud en ik krijg een voliere met koppel californische kuifkwartels, 2 koppel citroenwevers, 1koppel mexicaanse roodmus , 1 gele kanarie man normale gezien ook een rode kanarie man maar ik heb ergens gelezen dat roodmussen er niet him kan en kanarie man him een andere man zal niet goed gaan
    Last edited by YorreMDG; 02-03-2018, 08:40.

  • #2
    Kunnen jullie him tips geven want ik weet niet goed dat ik moet doen en ik wil wel kweken kunnen jullie nog andere vogels die in in een voliere van 3 meter op 2 meter kan zetten en het moeten vogels zijn die minder Dan 30 per Koppel moeten of40 is ook goed
    Last edited by YorreMDG; 02-03-2018, 08:44.

    Opmerking


    • #3
      Kunnen jullie mij tips geven ik wil wel kweken maar ik Wii het liefste wel dat er veel vogels him elkaar kunnen ik heb een voliere van 2 meter op 3 meter als jullie andere vogels weten die pass an him kuifkwartels en mexicaanse roodmussen prijs30 per Koppel of 40 per koppel

      Opmerking


      • #4
        Ik zou bij de roodmussen geen kanaries zetten, die gaan kruisen.

        Een jonge roodmus is al niet makkelijk te verkopen, een kruising al helemaal niet.

        Qua vogels kan je beter rustig aan beginnen, en later eens kijken, hoe het allemaal gaat.

        En dan er misschien nog wat bij doen.

        En iets meer tijd besteden aan wat je schrijft, het is niet erg duidelijk.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Ik heb al zebravinken gekweekt en roodmussen en japanse meeuwen en bichenowa astrild.
          Weten jullie een paar leuke soorten maar ze moeten wel met roodmussen en kuifkwartels bijkunnen

          Opmerking


          • #6
            Gould amedines?
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Ik heb nu ook Koppel spitstaartamadine en Koppel kanarie geel intensief bij

              Opmerking

              Working...
              X