Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Driekleur papegaai amadine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Driekleur papegaai amadine

    Ik heb een koppeltje in een broedkooi zitten . Nu is mijn vraag wat voor nestkastje hebben ze nodig en moeten deze vogels ook een minimum uren aan licht hebben.

  • #2
    Papegaaiamadines zijn heel makkelijk, ik gebruikte halfopen en kanarie nestkastjes zelf wat kokos of hooi erin met een vuist er even in draaien en zelf maken ze het af. Zolang het maat wat beschut is dan maken ze vanzelf het slurfje eraan en dan is het afwachten. Alle vogels hebben genoeg lichturen nodig maar ik heb al mijn vogels buiten dus heb er geen verstand van.

    Opmerking


    • #3
      De vogels hebben inmiddels een nest gebouwd maar blijven ze dan zo onrustig?

      Opmerking


      • #4
        Papegaaiamadines zijn van nature hele bewegelijke en onrustige vogels. Zolang je maar zorgt dat je het broeden zo min mogelijk verstoord komt het wel goed.

        Opmerking


        • #5
          Hoi Remco
          Heb nog 1 vraag na hoeveel eitjes beginnen ze met broeden weet jij dit misschien

          Opmerking


          • #6
            Bij 3 als het goed is. Gewoon zoals de meeste tropen.

            Let wel op dat zolang ze broeden en als ze net zijn uitgekomen je niet teveel eivoer/ buffalowormpjes of iets dergelijks geeft.

            Opmerking

            Working...
            X