Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging binnenhok

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Afzuiging binnenhok

    Hallo,

    Ik ga een binnenhok/kweekruimte bouwen van 5 x 3 meter. Ik ben op zoek naar advies over een afzuiginstallatie. Geen ionisator of iets dergelijks. Maar een goede afzuiger voor de geurtjes en het stof. Wie heeft er een goed advies? Moet aldus minimaal 100m3 kunnen verplaatsen.

    Dank.

    Willie. P.s. Ik kweek Engelse grasparkieten.

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Wilcor Bekijk Bericht
    Hallo,

    Ik ga een binnenhok/kweekruimte bouwen van 5 x 3 meter. Ik ben op zoek naar advies over een afzuiginstallatie. Geen ionisator of iets dergelijks. Maar een goede afzuiger voor de geurtjes en het stof. Wie heeft er een goed advies? Moet aldus minimaal 100m3 kunnen verplaatsen.

    Dank.

    Willie. P.s. Ik kweek Engelse grasparkieten.
    Wordt het hok dan 6 m hoog?Ik gebruik in mijn vogelverblijf 35 m3 een ventilator van de bouwmarkt en dat bevalt prima heb de inlaat van frisse lucht zover mogelijk van de uitlaat vuile lucht dit zit vlak onder het plafond.

    Opmerking


    • #3
      hallo ik heb in mijn binnenruimte in het plafond een buisventilator die zuigt de lucht af en de aanvoer moet dan van onder afkomen doe er wel een rooster voor om ongedierte en muizen buiten te houden.
      De warmelucht stijgt en zuigt dan van ondere verse lucht naar binnen zelfs als de ventilator uit staat
      zelf heb ik er een thermostaat schakelaar tussen zitten die aangaat als het te warm is in het verblijf als het in de avond dan koeler word dan schakeld deze van zelf uit (zo zou je ook een schakelaar kunnen nemen die aan gaat bij een hoger vochtgehalte )

      Opmerking


      • #4
        [COLOR="#0000FF"]Heb je een humidestaat regelaar nodig.
        Die schakelen bij ingestelde vochtigheidsgraad.[/COLOR]

        Opmerking

        Working...
        X