Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste TT

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Eerste TT

    Ik heb dit weekend voor de eerste keer meegedaan aan een tentoonstelling met mijn exoten en het was super!
    Ik ben zeer blij met het resultaat en ik dacht ik deel dat met jullie.
    Bij deze mijn punten en een foto van mijn kampioen.

    Padda wit: 87, 89, 90 en 92( kampioen )
    zebravink wit: 87, 87, 91
    diamantvink: 89, 91
    bandvink geelband: 88
    Click image for larger version

Name:	IMG_1425.jpg
Views:	1
Size:	93,4 KB
ID:	440686
    Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

  • #2
    Proficiat, dit smaakt waarschijnlijk naar meer :-)

    Opmerking


    • #3
      Ja dat doet het zeker. Dankjewel.
      Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

      Opmerking


      • #4
        Mooi gedaan hoor.
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Gefeliciteerd. Leuk zo meteen prijs de eerste keer. Een mooie stimulans om verder te gaan

          Opmerking


          • #6
            Gefeliciteerd, mooie vogel......
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Goed gedaan en met zo'n C-klasse haal je volgens mij wel goeie nakweek voor de A-klasse, lijkt me!

              Opmerking


              • #8
                Gefeliciteerd.

                Opmerking


                • #9
                  Dank jullie allemaal!! Dat is zeker een mooie stimulans, ik had ook nooit verwacht de eerste keer al een kampioen te hebben.
                  Ik hoop inderdaad goeie nakweek voor de A eruit te kweken heusnoorn, de diamantvinken waren mijn enige A-vogels. En met 1 daarvan al een ereprijs halen vind ik zelfs nog iets leuker, omdat ik die zelf gekweekt heb.
                  Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

                  Opmerking


                  • #10
                    Prachtig resultaat.Had je zelf ook gezien dat de kampioen de mooiste was van je padda,s?

                    Opmerking


                    • #11
                      Dat is zeker leuk. En 91 moet niet onderdoen voor 92, dus eigenlijk mag je op die nog trotser zijn!

                      Opmerking


                      • #12
                        Dat had ik zelf al gezien ja. Daar ben ik ook het trotst op. En ik heb op de TT ook contacten kunnen leggen met andere kwekers wat ook leuk is natuurlijk.
                        Zebravinken, Chinese dwergkwartels, diamantvinken, kanaries, blauwfazantjes en kleine cubavinken

                        Opmerking

                        Working...
                        X